O komunikaci a otevřenosti: Pro mBank nejsou zákazníci nuly!

mBank

Na konci minulého roku jsem se zde zmiňoval o zajímavé a v podstatě krásné slovní hříčce v reklamní kampani společnosti mBank. Vzpomínáte si na jejich kampaň, že „všechny nuly platí“?

Potěšilo mě, že se mi včera z mBank ozval Adam Zbiejczuk s vysvětlením:

Dobrý den,

Jsem zodpovědný za webmarketing mBank a úplně náhodou jsem na linkuj.cz narazil na Váš článek o naší prosincové reklamě. Vím, že už je to docela dlouho, ale co se týče toho sloganu „všechny nuly platí“, tak jsme si to uvědomili sami, i když to nebylo vlastně původně plánované, a spíše jsme měli obavy, aby to lidi nepobouřilo. Ale pokud vím, tak si toho všiml skutečně málokdo, a na netu jste o tom psal asi jako jediný, nebo jsem to aspoň předtím nezaznamenal. Takže tolik k reklamě…

Přeji pěkný den. S pozdravem,

Adam Zbiejczuk

webmarketing specialist

1. bankovní blogger

Je príma, že je „záhada hlavolamu“ rozluštěna… či přinejmenším okomentována ze strany mBank. Co je pro mě ještě více potěšující je skutečná otevřenost s jakou mBank vystupuje vůči veřejnosti. Vedle fungování blogu, diskuzního fóra a odlehčených reklamních spotů je to například i to, že je ochotna zareagovat na nějaký článek. Samozřejmě si tím vytváří pozitivní obraz. A v tomto případě ho rád šířím.

Poznámka závěrem:

Tento článek není žádným laciným (či předem domluveným) PR. Napsal jsem ho prostě proto, že mě takové příklady z podnikatelské praxe těší.

Autor

Petr Čaník

Petr je jednatelem a marketingovým ředitelem ve společnosti Plus Design & Marketing. Vyučuje také podnikatelskou etiku na VŠE v Praze. Navzdory svému oboru je alergický na jakékoliv moralizování. Spíše než dávání univerzálních odpovědí si cení diskuze nad otevřenými otázkami. Více informací...

10 komentářů: „O komunikaci a otevřenosti: Pro mBank nejsou zákazníci nuly!“

  1. Taky se mi líbí otevřenost mBank. Myslím, že i ta reklama s týpkem v červených teniskách, který je převlečený za faráře, vystihuje přesně to, že si na nic nechtějí hrát, nic předstírat, prostě jsou takoví sví a přesně to je přibližuje lidem. Už mě taky přesvědčili ;)

  2. rekl bych ze to byl skvely dvojsmysl, ktery si ale nemohou dovolit priznat :)
    Kazdopadne je od nich pekne ze na clanek zareagovali. Ostatne u nich uz mam take ucet ;)

  3. Je to sympaticke, ale je to porad banka. Ja uz jim proste neverim, dost jsme se vzajemne v poslednich letech poskorpili :)

  4. Ino, jde o internetovou službu, kterou spravuje ČSOB. „Internetová peněženka má pomoci rozšíření elektronických plateb a představuje alternativu k platbám platebními kartami. Dosud je totiž nejoblíbenější platbou v internetových obchodech dobírka. Paysec lze přirovnat k celosvětovým platebním systémům Paypal, přes který lze na internetu platit již více než deset let, či Moneybrookers.“ (zdroj: Týden.cz: Co se událo v roce 2008 na internetu).

Komentáře nejsou povoleny.