Na konci minulého roku jsem se zde zmiňoval o zajímavé a v podstatě krásné slovní hříčce v reklamní kampani společnosti mBank. Vzpomínáte si na jejich kampaň, že „všechny nuly platí“?
Potěšilo mě, že se mi včera z mBank ozval Adam Zbiejczuk s vysvětlením:
Dobrý den,
Jsem zodpovědný za webmarketing mBank a úplně náhodou jsem na linkuj.cz narazil na Váš článek o naší prosincové reklamě. Vím, že už je to docela dlouho, ale co se týče toho sloganu „všechny nuly platí“, tak jsme si to uvědomili sami, i když to nebylo vlastně původně plánované, a spíše jsme měli obavy, aby to lidi nepobouřilo. Ale pokud vím, tak si toho všiml skutečně málokdo, a na netu jste o tom psal asi jako jediný, nebo jsem to aspoň předtím nezaznamenal. Takže tolik k reklamě…
Přeji pěkný den. S pozdravem,
Adam Zbiejczuk
webmarketing specialist
1. bankovní blogger
Je príma, že je „záhada hlavolamu“ rozluštěna… či přinejmenším okomentována ze strany mBank. Co je pro mě ještě více potěšující je skutečná otevřenost s jakou mBank vystupuje vůči veřejnosti. Vedle fungování blogu, diskuzního fóra a odlehčených reklamních spotů je to například i to, že je ochotna zareagovat na nějaký článek. Samozřejmě si tím vytváří pozitivní obraz. A v tomto případě ho rád šířím.
Poznámka závěrem:
Tento článek není žádným laciným (či předem domluveným) PR. Napsal jsem ho prostě proto, že mě takové příklady z podnikatelské praxe těší.