
Jen krátce, ale prostě mi to nedá. Dnes jsem měl možnost podruhé sledovat pořad Máte slovo, který od minulého týdne vysílá Česká televize. Moderátorkou pořadu se stala paní Jílková. Po dvou odvysíláních musím říct, že (pro mě) bohužel.
Druhý Kotel České televizi nesluší
Tento týden přišlo na přetřes (sic!) téma Proč máme kupovat nekvalitní a zkažené potraviny? Hodně zajímavé téma. Osobně jsem byl na toto téma zvědavý, byť jsem v sobě stále ještě držel pachuť z 1. odvysílaní dílu o poplatcích u lékařů, v kterém paní Jílková napoprvé a naplno předvedla své moderátorské excesy. Ale zpět k dnešnímu dílu. O co mělo v dnešním díle jít?
„Michaela Jílková bude tentokrát se svými hosty hledat odpovědi na otázky, jak je možné, že si zákazníci z obchodu přinesou zkažené maso, shnilou zeleninu, plesnivý sýr nebo červivou čokoládu. Kam se mají obrátit, které instituci mají předat námět k prošetření, jak vůbec kontrolní mechanismy fungují, zda čeští spotřebitelé v obchodech dávají důraz vedle ceny také na kvalitu. Dalším z témat bude klamání spotřebitele (špekáčky bez masa, falešné víno, přelepování data spotřeby). Za výrobce a obchodníky přijdou diskutovat prezident Potravinářské komory ČR Ing. Miroslav Toman a viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Ing. Zdeněk Juračka. Úlohu kontrolních orgánů vysvětlí ústřední ředitel Státní zemědělské a potravinářské inspekce Ing. Jakub Šebesta a ústřední ředitel Státní veterinární správy ČR MVDr. Milan Malena. Nespokojené zákazníky bude reprezentovat občan, který vypil pivo kontaminované louhem a řezník, který otevřeně mluvil o zpracovávání zkaženého masa. Radit, jak nakupovat a případně reklamovat, bude mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů Mgr. Ivana Picková.“ (zdroj: Česká televize: Máte slovo)
Řeknu to takhle: pokud by v pořadu vystoupili jen pozvaní hosté, neměl bych jednu jedinou výtku. Zajímavé téma, stejně tak hosté i ochota konstruktivně diskutovat. Jenže pak tam byl jeden element, který z něčeho zajímavého dělal bleskuidní estrádu. Nemám nic proti paní Jílkové. Jen mi na ČT1 nesedí pořad, v němž moderátor bulvární formou hrotí diskuzi a posouvá tento pořad někde do podoby Kotel 2.0. O to smutnější je, že se to vše odehrává právě na ČT1. Myslím, že si tato stanice zaslouží lepší moderátory; obzvlášť na tak závažná, citlivá a zajímavá společenská témata.
A jaký je Váš názor na tento pořad? Líbí se Vám? Vyhovuje Vám forma a způsob moderování? Rád
uslyším Váš názor.
Poznámka k použité fotografii: Převzalo z článku Česká televize: Máte slovo

Linkuj.cz
Vybrali.sme.sk
Del.icio.us
Facebook
Mediablog
Jagg.cz
Leden 25th, 2008 at 0.49
V uvedené upoutávce na pořad bylo slíbeno, že se divák dozví, kam se obrátit, kterým institucím předat náměty k prošetření a jak vůbec kontrolní mechanismy fungují. Je docela škoda, že k naplnění těchto slibů nedošlo, i když k tomu moc nechybělo. Bohužel většinou v tom nejzajímavějším byli ti, kteří měli slovo, stopnuti. Možná je to způsobeno i krátkou stopáží pořadu, která prostě neumožňuje, aby tolik pozvaných hostů proneslo více než ono malé nevýznamné „slovo“, které pořad ve svém názvu tolik vyzdvihuje.
Leden 25th, 2008 at 0.57
Ty upoutávky dávali tušit, že se bude jednat o novou verzi Kotle (co si budeme nalhávat – paní Jílková se v tomto typu pořadu skutečně našla :o) Zatím jsem ještě tu možnost vidět tento pořad neměl, ale brzy si čas udělám a potom vyřknu verdikt … .)
Leden 25th, 2008 at 16.37
Kdyz pani Jilkova zacinala, vypadalo to, ze se objevi dalsi slusny moderator – pak si ale pustila trosku vice hubu na spacir a sla od valu – nasledne ji nabidli bulvarni styl moderovani a ono se z toho zblaznila a ztratila soudnost a jak je videt na CT1 s tim pokracuje (drzi se Zelezneho zasady kdyz se vam to nelibi tak se nedivejte, ale trotlmetry mluvi za vse). Dle meho nazoru holka brzy skonci – pokud ji nekdo nedomluvi.
Leden 26th, 2008 at 23.25
Nový kotel. Pouze přiostřený vzhled studia. Kruh nahradil trojuhelnik.
Leden 28th, 2008 at 22.56
Narazil jsem na tento pořad při surfování po kanálech. Možná, že jsem v ten okamžik ani neregistroval obraz, a už vůbec ne kanál, stačilo mi pouze zaslechnout hlas paní Jílovké, a bleskurychle jsem frčel na další kanál. Kdysi jsem shlédl útržky několika „Kotlů“ a od té doby mám vyrážku pokaždé, když zaslechnu její hlas. Možná je to fajn ženská, ale jako „Kotelnici“ ji fakt nemusím. O to víc mě to překvapilo, když jsem se dozvěděl, že je to pořad České televize. Naštěstí jej můžu kdykoli vypnout. Skoro to vypadá, že „slovo má“ už jen host „Na plovárně“ a v „Krásných ztrátách“.
Leden 31st, 2008 at 23.34
Tak jsem sledoval dnešní Máte slovo… a musím uznat, že dnes to bylo fajn. Oproti minulým dvěma týdnům na úrovni. Michaela Jílková tentokrát překvapila. ;o)
Únor 1st, 2008 at 15.35
Sledoval jsem pořad pí.Jílkové o dopravě. Mám 56 let, najeto přes 1 000 000 km, jezdím každý den a už nemám 10 bodů. Převážně ztacím body za překročení rachlosti a to na místech, která jsou vytypovaná jako tutovka ( mimo zastavěnou část). Pořad jsem zachytil pozdě, ale každý z účastníků měl nějakou pravdu, ale co postrádám ? Kdo odpovídá za značení silnic, kdo kontroluje řádné a opodstatněné značení. Policie sbírá body a trestá převážně na místech která z nebezpečím nemají nic společného. Proto se domnívám, že jde převážně jen o akce a čísla. Pokud máte zájem, zašlu fotografie z jedné cesty do severních Čech, kde se musí jezdit nějak omezenou rychlostí a přitom to nemá opodstatnění. Děkuji za odpověď Josef Přerov
Únor 1st, 2008 at 16.41
p.Jílková, moc se těším na pořad o cikánech(romech) jak budete řešit pozitivní diskriminaci a jak budou reagovat vůdci typu „kalašnikov“ Veselý nebo originalní školní tunelář Ščuka (dluží na nájemném za provozované cikanské třídy). O sledovanost přístího pořadu nemusíte mít vČT obavy.Ještě když přijde Džamila na besedu tak už nam budou chybět jen ty ohně.
Únor 7th, 2008 at 0.02
Paní Jílková, zeptejte se našich diskriminovaných spoluobčanů, zda si dovedou představit svůj čistě romský stát. President -rom, ministři-romové, poslanci- romové. Posud by se jich našlo dost. Ale kde by vzali dost pracujícího lidu – romů – plátců daní, aby celý tento národ uživili?
Únor 7th, 2008 at 23.29
Dobrý den, zajímalo by mne, proč si romská komunita zaslouží větší pozornost než ostatní spoluobčané. Narodili se přeci ve stejné zemi a mají stejné možnosti jako ostatní. Pozitivní diskriminace je také typ diskriminace, se kterou nesouhlasím. Je zvykem, že menšina se přizpůsobuje většině, ne naopak.
Únor 7th, 2008 at 23.35
MIlá paní Jílková by měla jít tam,odkud přišla. Arogantní a namyšlená blbka…nejsem rasista,ale mám několik “ nepřizpůsobivých“ rodin v těsném sousedství a vím své. Přál bych si,aby si ta přechytralá rádoby intelektuálka alespoň dvě takovéto rodiny nastěhovala k sobě do domu
a o to raději bych si pak poslechnul její názory na toto téma.Mele blbosti o něčem, o čem nemá ani páru a žije si v poklidu ve svém klidu a luxusu.
Je to nepříjemná,samolibá a arogantní nána a už se na její pořad nebudu více dívat……
Únor 7th, 2008 at 23.43
p.Jílková, ten pan důchodce nam mluvil z duše. On jedinny měl odvahu říci ,co si myslí většina naroda. Z Vašich reakcí by jste mohla dělat cikánům (romům) advokatku.Běžte se podívat po 20.každého měsíce do kterekoliv herny,tam se utrácejí dávky sociální. Nikdy se ten problém nevyřeší ,protože se mezi nas nikdy nezařadí. EU nam bude neustale posílat peníze na jejich vzdělání jen proto ,aby se náhodou nezvedli a nepřestěhovali se do jejich země. To je celá pravda a žádná pozitivní diskriminace to nevyřeší. jen si dejte práci s tím kolik se narodilo romských dětí za polední štědrý socialní rok. ZLeština má bezva nápad .
Únor 7th, 2008 at 23.50
Ač nerad, musím souhlasit s Frantou Klikou. Dnešní pořad, stejně jako některé předcházející paní Michaela absolutně nezvládla. Dnes to bylo zvláště trapné, protože místo řešení romské otázky dávala přednost spíše útokům na pana Čunka. Možná právě proto, že je to teď moderní. Přestože se mi nelíbí jeho aféry okolo úplatků, rozhodně rozumí romské problematice. Rozhodně více, než ministryně Džamila. Kloním se proto k názoru, že bych mu ten půlmiliónek i odpustil (mnozí mají více), hlavně aby zapracoval na tomto problému. Věřím, že na to má i když je jasné, že se to nedá zařídit den ze dne.
Únor 8th, 2008 at 0.02
Vážená paní Jílková,
vyrůstal jsem v nejmenovaném, severočeském městě mezi dětmi Vámi zmiňované minority. Ze zkušenosti prohlašuji : nemám rád cikány, jsou křiví, nikdy nedodrží slovo a když něco podělají, tak za to může gádžo ! Dnes už nejsem dítě, mám několk romských Přátel, ale to jsou človíčci, kteří nechtějí mít s cikány nic společného !!!! -Kteří, až s patologickou úzkostí, dbají na čistotu , na vzdělání svých dětí – na svoji pověst – atd….Váš pořad nebyl o mých přátelích. Váš pořad byl na politickou objednávku…….nebo ne ?.. Nezlobte se na mne, ale již Vás ( po zkušenosti s Kotlem ) nechci nikdy na obrazovce slyšet – možná vidět ( jste krásná žena )!
V dokonalé úctě
Aleš Holman
Šluknov
Únor 8th, 2008 at 0.03
Je to katastrofa že člověk jako paní Jílková, která se jenom ráda poslouchá a již náležitě předvedla svoji hloupost před celým národem, dostává opět za naše peníze prostor pro své slabomyslné předvádění. V další debatě s cikány (trapné) opět předvedla svoji neschopnost vést diskuzi solidním a smysluplným směrem. Myslím, že by bylo vhodné aby se někdy na svůj pořad také podívala aby si uvědomila jak je trapná!
Únor 8th, 2008 at 0.24
Osobně mám pocit, že v posledních 2 pořadech se paní Jílková zlepšila. Stále to asi bude hlavně pop-pořad, ale aspoň se paní Jílková chopila příhodně a přiměřeně své role moderátorky, a to bez toho, aby ztratila něco z toho svého.
A dnešní téma? Bylo zajímavé. Osobně mě mile překvapil hlavně pan Jedlička (Český Krumlov) a přístup Vojtěcha Lavičky (Gipsy.cz). Oba podávali (vzhledem k dalším pozvaným hostům) nejvyváženější a konstruktivní názory.
P.S. Jen bych rád upozornil, že toto není web paní Jílkové. Proto věci k paní Jílkové směřujte přímo na ní.
Únor 8th, 2008 at 0.59
SOUHLASÍME S TÍM, ŽE DNEŠNÍ POŘAD PANÍ JÍLKOVÁ ABSOLUTNĚ NËZVLÁDLA!!!!!! BYLO TO TRAPNÉ…
NESOUHLASÍME S NĚKTERÝMI ZPŮSOBY U KAUZ PANA ČUNKA…. A PO NĚKTERÝCH ZKUŠENOSTECH Z VLÁDNÍCH KRUHŮ SI MYSLÍME, ŽE JE NABÍLEDNI, ŽE BYLY VYHRABÁNY JEN PROTO, ŽE STOJÍ ZA SVÝMI NÁZORY NA RÓMSKOU PROBLEMATIKU… A TO VŽDY …. A ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ…. ZA JEHO,I KDYŽ NĚKDY RADIKÁLNÍ NÁZORY,SI HO
CENÍME. MYSLÍME SI, ŽE TÉTO PROBLEMATICE NEJENŽE ROZUMÍ ALE, ŽE S NÍ PŘIŠEL DO STYKU O S O B N Ě. MÁ TO ZAŽITÉ – JAKO VĚTŠINA Z NÁS…. PÁNOVÉ Z RÓMSKÝCH INICIATIV JSOU DEMAGOGOVÉ…. JAK JINAK. VŽDYŤ TO JE JEDINÉ JAK ODVÉST POZORNOST OD MERITA VĚCI. TO JIM JDE… VÝBORNĚ. NEHÁZEJME VŠAK VŠECHNY ROMY DO JEDENOHO PYTLE. I MY MÁME SVÉ OSBNÍ DOBRÉ ZKUŠENOSTI ALE RUKU NA SDRCE, KOLIK RÓMŮ PROCENTURELNĚ V TÉTOREPUBLICEPODNIKÁ???
PODNIKÁ, TAK ABY TO BYLO PRŮHLEDNÉ A JASNÉ PRO FIN. ÚŘAD? NENÍ TO TAK, ŽE RÓMSKÁ KOMUNITA UMÍ EXCELENTNĚ PODVÁDĚT A OBCHÁZET ZÁKONY… A ŽE JIM VELMI VYHOVUJE ZAMĚSTNÁNÍ NAČERNO? VYCHOVALA JSEM RÓMSKÉ DĚTĚ…. NEKECÁM ABYCH BYLA ZAJÍMAVÁ, MÁM ZKUŠENOST OSOBNÍ…DCERA VYSTUDOVALA A ZAŘADILA SE PROTOŽE, DLE MÉHO NÁZORU, MĚLA O OSONÍ PŘÍKLAD!!!!
A TO JE TEN PROBLÉM….RÓMSKÝCH RODIN A RÓMSKÝCH RODIČŮ ZVLÁŠTĚ.
PARDON, VÁŽNÍ RODIČOVÉ-RÓMOVÉ, NENÍ ŽÁDNÁ JINÁ CESTA NEŽ OSOBNÍ PŘÍKLAD!!!
MYSLÍM SI, ŽE JSEM SE SNAŽILA A SNAŽÍM POCHOPIT PSYCHIKU, DŮVODY, HISTORII RÓMŮ. JEJICH KLADY ALE I ZÁPORY POVAHOVÝCH RYSŮ. TAK JAKO U SEBE VÍM CO MOHO, NA CO NEMÁM A NIKOHO TÍM NEVINÍM…
JE TO VĚC VELMI SLOŽITÁ, ALE VŽDY,VŽDY JE TO O LIDECH… KOLIK ODSOUZENÝCH JE VE VĚZNICÍCH A KOLIK % Z NICH JSOU RÓMOVÉ???? TO NENÍ VE ZLÉM… JE TO FAKT… FAKT
TO NENÍ VE ZLÉM…. JE TO JEN KONSTATOVÁNÍ….FAKTU. MYSLÍM SI, ŽE AT MAJÍ STEJNOU STARTOVNÍ ČÁRU JAKO MY VŠICHNI. PROČ JIM MÁME DĚLAT JAKÁKOLIV PROVILEGIA, KTERÁ SI NAZASLOUŽÍ A VLASTNĚ ANI NECHTĚJÍ….?????????????DLE PÁNŮ Z RÓMSKÝCH INICIATIV.
PANÍ JÍLKOVÁ BYLO TO OD VÁS NEFÉR…INTELIGENTNÍMU ČLOVĚKU SE NEZALÍBÍTE…
Únor 8th, 2008 at 7.25
Vážení spoluobčané, v ČT vládnou poměry, jako kdekoliv jinde ve společnosti a my povinně přispíváme na to, aby Jílková, Tachecí a podobní drzí frackové měli kam chodit do práce. Tito nechtějí dávat slovo, ale za každou cenu se zviditelňovat . Z dob Kotle jsem vypozorovala jednostrannou útočnost Jílkové. Ne na každého politika útočila. Podle mého kope za ČSSD. Pořad nebyl vůbec o cikánech. Jílková návrhy na možná řešení nechtěla slyšet, nebo pouze ta, která byla v souladu s jejím přesvědčením, ale hlavně chtěla “ Zklausovat a zparoubkovatět “ Čunka.
N E C H C E M E V Á S P A N Í J Í L K O V Á !!!!!!!
Únor 8th, 2008 at 12.07
Ještě, že tam byl ten důchodce, pan Veselý. Pana Čunka nepustila ke slovu, jen se ho snažila spolu s cigány zesměšňovat. Určitě paní Jílkovou uvítají v každém slumu. Čekal jsem od ní větší objektivitu, ubohost.
Únor 8th, 2008 at 13.26
Zcela souhlasím s názorem Marie A Honzy. Pozorovat úšklebky a aroganci zástupců Romů bylo nad lidské síly. Protože denně se střetáv ám s těmito lidmi v prostředcích veřejné dopravy (kterou užívají zcela zadarmo, na rozdíl od nás, co nejsme diskriminovaní za stále vyšší jízdné) a také chodím okolo jejich příbytků. Paní Jílková má zřejmě mnohem malebnější trasy na cestě domů a také zcela jistě nejezdí HD. Pan Čunek má u mně bod, nebojí se říct svůj názor, i když rom Lavička mu neodpustil.
Únor 8th, 2008 at 13.53
Dobrý den, navrhuji vytvoření petice proti psedonovinářce a pseudomoderátorce Jílkové, a to z důvodu její nekompetentnosti, neschopnosti vést hovor nestranně za účelem vyřešení věcí, účelově a záměrně vytrhává z kontextu věci a škodí .To ČT snad není zapotřebí, i bulvár je lepší .
Únor 8th, 2008 at 14.21
Vzhledem k tomu, že se na tomto blogu zvětšuje diskuze k pořadu Máte slovo, který moderuje Michaela Jílková, připravili jsme pro vás nový prostor. Webové stránky MáteSlovo.cz je věnovaný pouze tomuto pořadu. Každý vysílaný díl bude krátce představen a bude u něj ponechán prostor pro vaše slovo.
Více také viz článek Diskuze k pořadu Máte slovo: nový prostor pro vás.
P.S. Během dnešního večera si pohrajeme s grafikou a prostředím webu Máte Slovo. Prostě, ať se Vám tam líbí.
Únor 8th, 2008 at 15.49
Poznámka administrátora:
Komentář Emilie Hořčicové smazán kvůli vulgaritám a duplicitě uživatele – Emilie Hořčicová = Erika Žilková.
Při dalším pokusu o duplicitu dostane uživatel ban.
Únor 8th, 2008 at 16.15
Prosím Vás nepouštějte Lavičku a Veselého už do televize.Chovají se trapně.Vážím si Romů,kteří pracují a žijí jako my,ale cikány bych hnala do Indie odkud přišli,jsou líní,lžou,kradou a k tomu už dnes vychovávají i své parchanty.Ti jsou zákonem nepostižitelní.Žiju vedle nich je to sebranka se kterou se nedá vyjít ani po dobrém ani po zlém.Pane Čunek moc Vám fandíme,držte se.
Únor 11th, 2008 at 13.58
Vážení, o pořadu Máte slovo píši až nyní, protože jsem to musela nejdřív rozdýchat. To byl hrozný zážitek, dívat se na pořad Máte slovo, když ho pí Jílková pořád někomu brala, především tedy těm, kdo říkal něco ne- kladného na adresu romů. Její chování k panu Čunkovi bylo nehorázné.
Takový pořad by měl moderovat někdo, kdo má s problematikou zkušenosti, což určitě není případ pí Jílkové. Jinak by do toho nešla. Velice mi vadí, že musím platit poplatky za televizi, když jsou tam tak špatné pořady, jako je právě tento.
Únor 12th, 2008 at 21.50
Dnes jsem si pustila z videa zmíněný pořad Čunek versus Romové. Diskutující super, snaha paní Jílkové sestřelit pana Čunka nebetyčná, leč marná. Naprosto nezvládla roli moderátora pořadu a zcela jej znehodnotila svými vstupy hlava nehlava.
Únor 12th, 2008 at 22.37
Strašně jsem se těšila na pořad o diskriminaci rómů. V minulých pořadech mě překvapila vyváženost pozvaných lidí a s tím související možnost dát slovo každému z přítomných. Bohužel v tomto pořadu se to nepovedlo. Navíc mě rozčílila paní Jílková, která nevedla vyváženou diskuzi, ale pouze útočila na p. Čunka. Proč paní Jílková nepokládala ve stejném duchu podobné otázky i přizvaným rómům? Byla to opravdu hrozná ostuda a již vím, že tento jednostranný pořad již nebudu sledovat.
Únor 14th, 2008 at 22.57
Vyvěšuji zde link na diskuzní prostor, který se přímo zabývá jen pořadem Máte slovo.
Diskuze o pořadu České televize Máte slovo.
Únor 14th, 2008 at 23.06
Dívám se na váš pořad. Pana Vokuše, jako obhájce policie chápu. Sice nikdy u policie pořádně nesloužil i když je kupodivu plukovník. Jiní poctiví policajti jeho hodnosti a platu nikdy nedosáhnou – o to lépe jsou objetování v různých kauzách. Ale jistě zásluhy z minulé doby jistě má……proto tyto a obdobné postupy a metody obhajuje. Asi i proto že styl a systém policie je stejný jak v dobách minulých a hlavně proto že garnitura této doby je pořád na vedoucích místech. Proto si ho jako svého mluvčího vybrala. Bohužel poilicie niky neměla a nemá natolik důsledný kontrolní a kvalitní systém, aby ji někdo spravedlivě kontroloval. Ve stylu já na bráchu brácha na mě tento kontrolní systém funguje. Policie kontroluje sama sebe. Něco obdobného ale vlastně již v televizi bylo vysíláno – kmenuje se to „Chobotnice“!!!
Únor 22nd, 2008 at 17.38
Viděla jsem pořad o diskrimaci Cigánů a od té doby
se na tento pořad už nedívám.
Ač Čunka moc nemusím, tak mu nelze upřít, že on
jediný šlápl do vosího hnízda a začal tento problém řešit
Byl to pořad proti Čunkovský a Jílková se tak zařadila mezi
tzv. „pseudoochránce“ této skupiny, kteří ve snaze se zviditelnit,
nic nedělají, jen blbě kecají.
Přeji paní Jílkové, ať si nějakou rodinu nastěhujě do domu
a předvede tak, jak jim chce pomoci!
Březen 21st, 2008 at 0.31
Dneska jsem měl možnost shlédnout pořad paní Jílkové Máte slovo na téma připravovaný protikuřácký zákon. Takto trapně a neobjektivně vedený pořad jsem opravdu ještě neviděl. Je možné, že jsem zcela neporozumněl koncepci pořadu, ale předpokládám, že paní Jílková měla vystupovat jako nezávislý koordinátor diskuse a ne jako zanícený člen jednoho tábora s většími pravomocmi diskutéra než mají ostatní diskutující. Paradoxní mi také připadalo, že okřikovala a skákala do řeči některým debatérům, protože se jí zdálo, že nemluví k věci, sama však od tématu odbíhala neustále, až jsem měl pocit, že vůbec neví, jaký podtitulek pořad má. Někdy mi přišlo až dětinské, jak přerušovala zástupce jedné strany, kteří k tématu měli co říct a nechala na druhé straně třeba senilně mluvit pana Jandu, který se naprosto mimo merito věci rozpovídal o svém koncování s kouřením. Rozhodně paní Jílková svoji roli v tomto pořadu nezvládla a po jejím dnešním výstupu si nejsem jist, jestli na tak těžkou úlohu, jakou moderování takového pořadu je, má vůbec schopnosti.
Březen 21st, 2008 at 12.09
Richie, naprostý souhlas. Včerejší díl byl tristní. Několik dílů zpět mi přišlo, že Máte Slovo začíná být zajímavějším pořadem, než se mi původně zdálo. Vcelku se mi i začal přístup paní Jílkové zamlouvat. Prostě pořad, který ČT chyběl – cílová skupina: ti, pro které je Moravec příliš suchý. ;o)
Ale v posledních dílech jsem byl znovu docela zaskočen (ne)připraveností paní Jílkové a (ne)kvalitou diskuze. Škoda.
Březen 30th, 2008 at 14.18
Já osobně si velice paní Jilkové vážím.Dívala jsem se vždy na kotel a měla to někdy hodně těžké.
Teď se dívám na pořad „máte slovo“,myslím,že je ještě zajimavější je to otom,co skutečně zajimá obyčejné lidi,je jenom škoda,že to je dost pozdě,no musím se s tím smířit,ale nenechám si tento pořad ujít.
Blahopřeji paní Jílkové a hdne trpělivosti a dobré nálady a pohody ji přeji.
svruza.
Březen 30th, 2008 at 14.21
Fandím pani Jilkové,je dobře,že má takový pořad,je zajimavý a hlavně zajimá obyčejné lidi.
Přeji ji mnoho trpělivosti a pohody.
svruza.
Duben 4th, 2008 at 0.29
Dobrý večer,
chtěla bych něco napsat k dalšímu tématu,paní Jílková oslovuje všechny lidi, kteří mají zkušenost s astrologii. Já mám a nechci z ní dělat něco strašného. Je to věc která pomáhá lidem, když je dobře pojatá a možná nebere se moc vážně. Pomohla mi, a doufám bude pomáhat dalším lidem. Dobrou noc.
Duben 10th, 2008 at 11.24
Pravděpodobně jsem se přihlásila chybně, ale mám zkušenosti s léčiteli i důkazy o jejich vlivu na organismus můj i mého syna, těsně po porodu. S panem Pasekou a s paní Patočkovou ze Semil. Oba již nežijí. Zdravím! V.Studnická tel.: 721 029 519
Duben 18th, 2008 at 12.09
19.1.2008 jsem poslal do ČT připomínku k pořadu MÁTE SLOVO
na adresu info@ceskatelevize.cz, níže uvedený mail a pod ním oslovení pro paní Jílkovou.
Do dneška bez jakéhokoliv komentáře ani od ČT ani od pí Jílkové!
Dívám se prakticky na všechny pořady této „KOTELNICE“ a divím se,
že ji pan GŘ veřejnoprávní televize za takovou službu občanům ještě nevylil. Ta se nezmění! Mění pouze róby, aby byla na obrazovce sexy. Pravděpodobně dokud ON i následně paní Jílková budou moci užívat jim tekoucí peníze z našich kapes, proč by se námi obyčejnými občany zabývali!
Posílám názor vyjádřený v příloze a přidávám jen tolik, že ČT jakožto veřejnoprávní by mohla vysílat více pořadů, které divákům vysvětlí a podají věrohodné informace o zákonech. Současně byste neměli upřednostňovat takové pořady, které uvádějí diváka v omyl,
že je vše pouze špatné. A to způsobem, jaký předvádí paní Jílková
v tomto pořadu.
Prosím předat přílohu tohoto mailu moderátorce pořadu Máte slovo Live paní Jílkové.
Divák Josef Heinzel
Vážená paní Jílková !
Sledoval jsem Vaše vystoupení v ČT na téma poplatky
ve zdravotnictví.
Co měl tento pořad říci televizním divákům ?
Pozvala jste si hosty určitě podle svého výběru a ty jste „dirigovala“ kotelnickým způsobem !!!
Byl to pořad typu „glosy paní Jílkové“! Určitě jste chtěla svými subjektivními otázkami mimo jiné vyprovokovat nejen přítomné diváky ve studiu i u obrazovek k přemýšlení o poplatcích. Především však dostat do konfliktu dvě dvojice pánů, aby jste televizní diváky přesvědčila, že jste to Vy, která dokáže udělat z kohokoliv blbce kdy si vzpomene. Vy jste přece také ze společnosti novinářů, kteří chraň Bůh, aby se do nich někdo také strefil! Vám určitě není zatěžko zaplatit jakékoliv poplatky. ČT Vám přece krásně zaplatí tato vystoupení. I já vlastně ze svého „letos zvýšeného“ důchodu.
Pokud bych Vám mohl maličko upravit scénář, tak bych bez jakýchkoli komentářů uvítal všechny přítomné. Následně bych požádal, aby stručně zástupci ministerstva zdravotnictví vysvětlili důvod a účel poplatků. Po té bych dal slovo přítomným zástupcům občanů, které bych vybral ze všech sociálních vrstev a to nejen ty „postižené“ ale i ty „zdravé“, aby se tázali na nejasnosti a nechali si je vysvětlit. Předem bych je ale požádal, aby neprezentovali své příběhy. Je ten pán co má smůlu, že dostane méně peněz normální vzorek občana? Počal své dítko se svou ženou z lásky, nebo pro peníze? To mu přece ministerstvo zdravotnictví nenařizovalo ani neradilo. Ano je to běžný občan, který by rád od státu, potažmo také na úkor mého důchodu pobral nějaké to jmění. Jako ten pán, tak já ale i Vy máme zájem o peníze. Je to bohužel slabost ale i nutnost nás všech občanů. Chudých i bohatých. Každý jsme ale spokojeni po svém. Ani někteří bezdomovci by neměnili !
Ti dva pánové po vaší pravici byli také určitým vzorkem společnosti. Lační po penězích jako my ale rádi se ještě předvádějí
a urážejí ty druhé „malé“ ve svůj prospěch. Ti tam podle mého byli úplně zbyteční, na rozdíl od těch dvou druhých, kteří divákům chtěli opravdu něco vysvětlit.
Vrátím se tedy k úvodu, co jste tím vším chtěla říct? Dát co proto naší politické scéně?
Neznám které části Vy fandíte ale vím, že jste svým nezvládnutím dirigentské hůlky mnoha lidem dokázala znechutit pořad o kterém se domnívali, že jim něco přinese. Takové si prosím Vás napříště odpusťte. Jako novinářka se adresně a pod svým jménem opřete do politiků
a neberte si do úst občany. Jak k tomu přijdou, že …
Šedesátidevitiletý občan Josef Heinzel.
Duben 24th, 2008 at 22.04
Dobrý večer,
debata je zajímavá, ale zamyslel se někdy někdo nad skupinou lidí, kteří zůstanou svobodní? Po partnerovi bere člověk alespoň vdovský důchod, tak si může zvýšit svoje minimum. Pro svobodného důchodce zůstává částka zase nižší. Proč? Potom, ať mi větina promine, opět jsou na tom svobodní hůř. Zůstane to nejspíš i nadále tak. Napadlo Vás někdy zabývat se touto problematikou.
S pozdravem.
Duben 29th, 2008 at 14.37
Jak ovládnout 220 miliard Kč v českém zdravotnictví
Princip je velmi jednoduchý. Chce to založit akciovou zdravotní pojišťovnu, kam bez práce každý měsíc natečou milióny Kč ze zdravotní daně. Potom stačí udržet tyto peníze ve zdravotní pojišťovně.
Jak na to? Prostě neproplácet zdravotní péči pacientům a zdravotnickým zařízením. Říkáte, že to není možné? Ale je, díky reformních zákonům ministra Julínka. Vytvoří se monopol, kde skupina lidí bude vlastnit zdravotní pojišťovnu, nemocnice, ambulantní lékaře, lékárny, laboratoře atd.. Monopol si bude určovat ceny zdravotní péče ve svých zařízeních, pro konkurenční pojišťovny vysoké ceny a tím je finančně zlikvidují. Tak získají další pojištěnce a tím další peníze. Pacient tak ztratí možnost svobodné volby zdravotní pojišťovny. A co bude následovat? To, co bylo napsáno na začátku – zdravotní pojišťovna si bude chtít peníze udržet pro sebe. Jak to udělá? Zavede model „řízené péče“ známý pod názvem Managed health care, který byl zaveden v USA. Principem řízené péče je to, že zdravotní pojišťovna „řídí“ pacienta a své lékaře-zaměstnance tak, aby zdravotní péče byla poskytnuta co nejlevněji nebo vůbec. Říkáte, že pacient má nárok na zdravotní péči, přece jsou standardy zdravotní péče (péče hrazená ze zdravotního pojištění)? To není tak úplně pravda. Standardy zdravotní péče záměrně nejsou a ani nebudou a už vůbec nebudou zakotveny v zákoně. A co není v zákoně, to se nemusí dodržovat. Takže, to bude zdravotní pojišťovna, která bude rozhodovat, co pacientovi uhradí a co nikoliv. Budete potřebovat nákladnou péči jako např. transplantaci srdce, chemoterapii při leukémii…… Existuje taková obligátní formulace:“tuto péči Vaše pojistka nekryje, je mi líto.“ A co budete dělat? Kde se domůžete svých práv? Na ministerstvu zdravotnictví, na soudu, na chystaném Úřadu pro dohled nad zdravotními pojišťovnami? Nikde. Protože zdravotní pojišťovna bude akciová společnost- soukromá a zákonem nebude dáno, kterou péči Vám musí uhradit. Namítnete a co lékaři, ti přece musí poskytnout potřebnou zdravotní péči? Nemusí, protože budou zaměstnanci zdravotní pojišťovny a podmínkou pracovní smlouvy bude, že budou léčit tak, jak jim zdravotní pojišťovna nařídí. To ti lékaři přece nedopustí a odejdou do jiné nemocnice!!! Ale kam? Bavíme se tady o monopolu a tomu nebude vadit, že mu odejdou lékaři. Proč? Protože tím méně péče budou poskytovat a tím zase ušetří peníze. No a když už hovoříme o lékařích tak je tu přece chystaný zákon o univerzitních nemocnicích, které také ovládne monopol a vychová si nové „bílé otroky“ (výměnou za to, že jim např. zaplatí školné, které se také chystá). Včera ministr Julínek ustoupil v privatizaci univerzitních nemocnic, mohou z nich být neziskovou, avšak do zákona to nechce dát (proč asi ?).
A co regulační poplatky? Jakou v tom hrají roli? Jsou velmi důležitým krokem k prolomení ústavního zákona o bezplatné zdravotní péči. Jakmile bude zákon prolomen, zavedou se další poplatky, (které jsou běžné v řízené péči např. v USA) jako jednorázový roční poplatek (deductible), povinná 10-20% spoluúčast na každém výkonu apod.. Bude to další zdroj financí pro zdravotní pojišťovnu a zároveň limitací pro pacienta, aby zdravotní péči vyhledal.
A teď jak to uvést do praxe?
1. krok –založit si akciovou zdravotní pojišťovnu.To není problém. Od 1.4.08 vstoupila na trh Agel Insurance a.s.(vlastněná Tomášem Chrenkem) povolená ministerstvem zdravotnictví.
2.krok – zaregistrovat nejméně 50.000 pojištěnců – žádný problém. Zaměstnanci oceláren, nemocnic a ostatních firem pana Chrenka mají příkaz se u této pojišťovny zaregistrovat. A to stále není vše. Mají najatou agenturu, která na Ostravsku obchází sídliště a přemlouvá lidi na ulici, aby se zaregistrovali u Agel Insurance a.s., že nebudou muset platit regulační poplatky. Také v supermarketech nabízí lidem 100 Kč na jejich nákup, pokud se na místě zaregistrují.
3.krok – zprivatizovat si nemocnice a ostatní komplement (laboratoře, lékárny, rentgen apod.), také žádný problém. Agel (vlastněný Tomášem Chrenkem) spravuje 12 nemocnic, 6 poliklinik, síť lékáren, firmu dodávající léčiva a zdravot. materiál (Repharm a.s.), rentgen (Radioterapie a.s.) , Transfúzní služba a.s., atd..
4.krok – zprivatizovat primární péči a ambulantní specialisty. To je problém, protože ti už privátní jsou. Tak jak tyto privátní lékaře donutit dobrovolně odevzdat svoji klientelu? Je třeba je nejdříve vystrašit, že je pohltí řetězce a tak si kovaný Agelovec MUDr. Marek Potysz založí v dubnu 07 Moje ambulance a.s.. Odkoupí několik praxí soukromých praktických lékařů, veřejně prohlašuje, že se jeho byznysu daří a že rozhodně nemá s Agelem nic společného (do ledna 08 byl předsedou představenstva Agel Insurance a.s.). Podaří se mu vytvořit mezi praktickými lékaři a ambulantními specialisty atmosféru strachu z řetězců. A v ten moment nastupují na scénu dva lidé – Ing. Miroslav Zámečník a MUDr. Tomáš Macháček. Oba nabízejí soukromým lékařům „ochranu proti řetězcům“. Pokud lékaři dobrovolně vstoupí do jejich akciových společností s řízenou péčí, zachrání si tím svoji privátní praxi. Ing. Miroslav Zámečník, MUDr. Jiří Bek a MUDr. Pavel Neugebauer (předseda Sdružení praktických lékařů pro děti a dorost) se zaměřují na dětské praktické lékaře. Druhá skupina MUDr. Tomáše Macháčka se orientuje více na praktické lékaře pro dospělé. Na tom není ještě nic podivného, že ano? Ovšem pokud se podíváte na obchodní rejstřík online na firmu Ing. Miroslava Zámečníka PLANTA MEDICA a.s., v dozorčí radě se objeví jména Mgr. Luboš Godina (figuruje ve firmách Agel a.s, Repharm a.s.), Ing. Iveta Ostruszková (Agel Insurance a.s., Repharm a.s.) a MUDr. David Šperling (Repharm a.s.). Skupina kolem MUDr. Tomáše Macháčka, který je zároveň poradcem ministra Julínka, je ještě zajímavější. Od roku 2003 je založena Společnost pro řízenou péči v ČR o.p.s., kde je MUDr. Tomáš Macháček předsedou představenstva, členem představenstva je Mgr. Rostislav Hampel (Agel Insurance a.s.), v dozorčí radě sedí nám známá Ing. Iveta Ostruszková a MUDr. Pavel Hroboň – náměstek ministra Julínka. Zakladatelem této společnosti byla firma KLIENT PRO s.r.o. (patřící MUDr. T.Macháčkovi) a dále Nemocnice Podlesí a.s. (vlastněná Agelem). Tady se kruh uzavírá včetně propojení s ministerstvem zdravotnictví, které chystá reformní zákony na objednávku. Macháček s Hroboněm to vymysleli a Chrenek finančně podporuje a všichni nakonec usednou ve správní a dozorčí radě zdravotní pojišťovny, protože tam se budou peníze shromažďovat.
Stále je tu otázka, jak vyvlastní soukromou lékařskou praxi? Jednoduše, díky IZIPu. V materiálech obou skupin pro řízenou péči je podmínka vedení elektronické dokumentace. Lékaři budou odesílat veškeré informace o svých pacientech přes IZIP (IZIP byl také zřízen na objednávku těchto lidí přes MUDr. Milana Cabrnocha (ten ho prosadil ve VZP), který společně sedí MUDr. Jiřím Bekem ve správní radě společnosti MEDTEL o.p.s.. Podstatou lékařské praxe jsou informace o pacientovi, to je lékařovo „know how“, pokud tyto informace odešle pryč, sám se připravuje o svoji klientelu. Druhý den mu zdravotní pojišťovna vypoví smlouvu, jeho pacienty bezplatně převezme jiný lékař (všechny informace o pacientech budou shromážděny v IZIPu) a lékař ze dne na den skončí bez práce, bez pacientů, bez peněz.
Tak je to jednoduché.
Tento projekt byl připravován několik posledních let. Čekalo se na to až se ODS dostane do vlády a prosadí se zákony k dokončení celého projektu mocenského a hlavně finančního ovládnutí českého zdravotnictví.
Další skutečnosti v bodech:
1. Bc. Marek Šnajdr (další klíčový člověk tohoto komplotu- náměstek ministra Julínka): jako předseda správní rady ovládá VZP a zajišťuje, aby všechna zdrav. zařízení vlastněná Agelem měla exkluzivní smlouvy s touto pojišťovnou a tím nadstandardní přísun peněz za péči. Viz. žebříček nejdražších nemocnic v ČR. Zatímco v IKEMu (super-specializované pracoviště, kde se provádí transplantace) stojí lůžku za rok 3,96 mil. Kč tak v Nemocnici Třinec Podlesí a.s. (Agel) stojí lůžko 5,15 mil. Kč. Navíc 5 nejdražších nemocnic z 15 soukromých patří právě Agelu.
2. Náměstek Šnajdr nařídil ředitelům fakultních nemocnic a státních ústavů, aby připravili převod ústavů na akciové společnosti. Pokud by totiž ODS s jejich privatizací(jeden z reformních zákonů) neuspěla u koaličních partnerů, jsou nachystáni provést privatizaci podle zákona o velké privatizaci z roku 1991 a tím by obešli parlament. Viz článek v Tempus Medicorum 2/2008.
3. Do 2 fakultních nemocnic byli Julínkem dosazeni ředitelé, kteří předtím pracovali pro Agel. Konkrétně MUDr. Vladimíra Danihelková, nynější ředitelka FN U svaté Anny v Brně, v letech 96-04 byla členkou dozorčí rady firmy Repharm a.s.. Tato stejná firma je nyní hlavním dodavatelem léků do nemocnice. Lékaři smějí předepisovat jen léky, které jsou na seznamu. Tento seznam je vypracován ředitelstvím nemocnice a to také kasíruje veškeré provize od farmaceutických firem, které chtějí své léky mít na seznamu.
Tím druhým ředitelem je MUDr. Radomír Maráček, nynější ředitel FN Olomouc. Od
12/02 – 8/03 byl členem představenstva Karvinské hornické nemocnice a.s.(Agel) a od
6/05 – 7/07 byl předsedou představenstva Vítkovické nemocnice a.s.(Agel). I do FN
Olomouc distribuuje léky Repharm a.s.
4. Některá fakta o systému řízené péče: ty pravdivé informace o řízené péči se lze dočíst
pouze na zahraničních webových stránkách. Českým lékařům se podávají zkreslené až nepravdivé informace a spoléhá se na neznalost cizích jazyků a tím nedostupnost k informacím. Informace lze získat z amerických webových stránek o tom, proč byla řízená péče v USA zavedena a jak tento systém zdravotní péče nefunguje. Svou výpověď podala před Americkým kongresem Dr. Linda Peeno, která pracovala jako revizní lékařka u několika organizací řízené péče a byla bohatě odměňována za to, že pacientům zamítala zdravotní péči. Její výpověď je dostupná na internetových stránkách http:/www.thenationalcoalition.org/DrPeenotestimony.html pod názvem Managed care Ethics: The close view.
Na těchto faktech vznikl film Sicko, který doporučuji shlédnout.
5. Co je nepodstatnější, že o řízené péči vůbec nic nevědí občané ČR, kterých se to
bezprostředně týká. Pokud reforma projde, začnou zákony platit již od příštího roku
a radikálně to změní životy lidí v ČR.
K čemu zdravotní plán „řízené péče“? Aby zdravotní pojišťovna pacienta řídila, šetřila na jeho zdravotní péči a sama vydělávala. Jak pacienta „vmanipulovat“ aby se k tomuto plánu ŘP dobrovolně přihlásil? Slíbíme mu, že nebude muset platit regulační poplatky (a ještě něco vydělá na ušetřené péči – možná). Těm co náměstek Hroboň slibuje stejné podmínky jako nyní, pokud se k žádnému specielnímu plánu nepřihlásí, se bude postupně zvyšovat spoluúčast a paušální platby – viz USA „deductables“.
Občané ČR prosím ptejte se Ministerstva Zdravotnictví, co je řízená péče, kterou tady hodlají zavést. A mimo to, si sami zjišťujte na cizojazyčných webových stránkách veškeré informace o řízené péči. Tam totiž zjistíte, že se ministerstvo chce zavést něco co ke spokojenosti občanů nefunguje nikde na světě – ani v USA jak se u nás mylně uvádí. V současných prezidentských volbách v USA je reforma zdravotnictví jedním z hlavních témat.
Nyní ministr Julínek vytasil trumf z rukávu – průměrná rodina (nemyslím si že průměrná rodina má v ČR 4 členy) vydělá 10000 Kč na privatizaci pojišťoven. Tedy 2500 na osobu – je nás 10 milionů, bude cca 20-25 miliard. Je to lákavé, ale lidé nevědí, že hospodaření pojišťoven v roce 2007 skončilo přebytkem cca 20miliard. Takže rozdělí peníze, které tam už dneska jsou. A de-facto zadarmo převedou pojišťovny na soukromé vlastníky.
Květen 20th, 2008 at 5.02
Děti vychovává fyzickými tresty pouze rodič, který je neschopný vychovatel. Fyzické násilí začíná tam kde končí argumenty a nebo je to neschopnost či pouze zvrácenost. Jeden a nejzákladnější způsob výchovy je splnit to co jsem slíbyl a neslibovat to co nemohu splnit, druhý mít na děti čas a brát je vážně. Tam kde musí rodič OPAKOVANĚ né jen fyzicky trestat selhal jako vychovatel. Jaký koliv trest, který dítěti udělím by měl vést k zamyšlení kde jako rodič a vychovatel dělám chybu. Za opakované fy. trestání považuji frekvenci častější než jeden rok. Možná příjdete nato, že když jste nemuseli udeřit rok, nemusíte vůbec. Nezvladatelné dětí si systenaticky vychováváme a jestli si někdo myslí, že to zachrání bitím a ne změnou přístupu je mi jej a jeho dětí líto. Píši ze zkušenosti dítěte, které bylo matkou v určitém období deně bito a trestáno a zkušenosti rodiče, který vychoval 5 nevlastních dětí a vychovává jedno vlastní. 1 nevlastní dítě jsem udeřil 1x za život, vlastní dceru jsem asi jako 3letou 3x pleskl po zadku při jakémsi stekání. Jinak jsem bít děti nemusel. Hlavní výchovné prostředky jsou stanovení hranic z ohledem na možnosti dítěte, pochvala, odměna, domluva, zvýšení hlasu odebrání odměny. Výsledky: 2x vysoká škola, 2x střední škola, 1x vyučen dcera absolvuje 3 třídu základní školy. 2 děti jsem vychovával s družkou, 4 s manželkou. S nevlastními dětmi jsem začal žít a mít na ně vliv v jejich pubertě. Vše negativní ve výchově vám ukáže pubera a období poní. Jsem přesvědčený, že všecho jde dělat lépe, ale bití bych doporučil nechat středověku.
Červen 1st, 2008 at 13.01
Dovolte mi, vážení spoluobčané, také zareagovat. Můj osobní názor, který nikomu nevnucuji je, že paní Jílková je jednou z mála profesionálních moderátorek, kterým jde především o lidi a ne o sebe! Nejsme na to zvyklí v našich končinách, a proto jako správní Češi musíme jen a jen rýpat a kritizovat…vážení spoluobčané, navrhuji tedy, zkuste si to sami…a uvidíme, kdo s koho…mějte se pěkně, hezké léto! Petra N.
Červen 11th, 2008 at 9.13
Dieta
Nejlepší dietou je nalepit náplast na pusu. Eva Kutová
Červen 12th, 2008 at 22.55
Pořad p. Jílkové je přehlíka paciného a nebezpečného populizmu, bohužel za naše poplatky.
hanka kálalová
Červen 13th, 2008 at 15.39
Tak včera jsem se fakt rozčílila. Proti moderování Míši Jílkové nemám vůbec nic, myslím, že to není zrovna jednoduchá práce, ale docela mě naštvalo, že ani jeden z hostů neměl vůbec ani ponětí CO TO JE vlastně JOJO EFEKT, hlavně že o tom zasvěceně hovořili … a vykládali obecné nesmysly o navrácení k původnímu životnímu stylu. Já jsem jen amatérka a ne doktor, co se chlubí 20-ti letou praxí a přesto to moc dobře vím. Takže aby bylo jasno. Jojoefekt má přímou souvislost se svalstvem (jakožto motorem spalování) a jeho autokanibalismu při přísných dietách nerespektující základní bazální metabolismus (nutné energetic. minimum na provoz základ. živ. funkcí např. dýchání apod. Tyto drastické diety způsobí, že po takové dietě je tělo schopno spálit mnohem méně než před dietou a proto to takový člověk rychle nabere zpátky a ještě mnohem navíc. Zoufalí lidé po několika takových drastických dietách jedí jako vrabci a přesto tloustnou. Jsou v začarovaném kruhu, ze kterého je jen jediná nejschůdnější cesta – pozvolné posilování svalstva, jeho houstnutí a správné funkci-aby pořádně spalovalo=rychlejší metabolismus.
Červen 14th, 2008 at 15.54
Měla jsem možnost shlédnout téma týkající se hubnutí, které bylo plné zajímavých hostů a pohledů. Paní Jílková byla podle men opravdu neprofesionální a výraz „2.kotelnice“ pro ní opravdu seděl. Je mi to líto, mám jí jako osobnost ráda, ale její role v tomto jinak zajímavé a snad i přínosném pořadu měla změnit.
Červen 24th, 2008 at 21.20
S kotlem to nemá mnoho společného. Žádní politici. Různé úhly pohledu. Je to mnohem lepší
Říjen 9th, 2008 at 1.47
Dobrý deň,
netušil som, že relácia Máte slovo beží už tak dlho – o to viac ma to prekvapuje. Dnes som ju videl prvýkrát a asi naposledy. Toto je prepis môjho mailu ČT:
Dobrý deň,
TV nesledujem často ale, téma poslednej relácie Máte slovo (Úroveň péče v českých porodnicích a spor – porody doma) ma zaujímalo a tak som sa díval. Bohužiaľ mi bolo niekoľkokrát v priebehu 45 minút veľmi smutno z toho, akým spôsobom pani Jílková diskusiu viedla. Zďaleka nebola nestranná a z toho dôvodu nenechávala niektorých diskutujúcich anilen dokončiť práve začatú vetu. Najpodstatnejší moment – to, že ak by stav v pôrodniciach v ČR bol normálny, tak by mnohé mamy ani o pôrodoch doma nepremýšľali – najprv prehliadla a potom ho na samom konci zúfalým spôsobom vytiahla a udupala nezmyselným točením sa okolo klystýru…
Zďaleka tak táto relácia nenaplnila očakávania, ktoré avízovala v upútávke na internete. Odpovede na otázky „Porodnice se díky baby-boomu nemusejí bát o klientky – chovají se k nim tedy vstřícně, aby se na sále i na oddělení cítily příjemně? Proč se mluví o odosobnění porodů?“ nezazneli, pretože tieto otázky ani neboli poriadne položené. A motto „Nejde o to, aby se jeden host dostal do pozice „otloukánka“, na kterého by útočili ostatní, každý bude mít šanci říct svůj názor na daný problém a obhájit ho“ zostalo len zbožným prianím.
Bohužiaľ, pani Jílková sa počas večera viezla na málo kultivovanej a dosť nátlakovej vlne, ktorá asi zaberá na istý okruh divákov, ale veľa priestoru na vyjadrenie názorov v širšom kontexte nenecháva. Preto si myslím, že takto vedené relácie nemajú väčší efekt, ako kohútie zápasy. Pobavia po gaučovom adrenalíne chtivých ľudí, svojou bulvárnosťou znechutia tých lepšie informovaných a tak podľa mňa strácajú vyšší zmysel.
Je to škoda, pretože po 45 minútách sa človek z jednej alebo druhej strany dozvedel len máločo o tých „z druhého brehu“. Pritom stačilo účastníkov diskusie nechať dohovoriť a pozorne počúvať. Prišli by asi na to, že majú k sebe bližšie, než si mysleli a že majú pred sebou veľa spoločnej práce. Nesmierne potrebnej práce. To by ale asi už bola bez práce pani Jílková. Nie preto, že by ju nerobila dobre-robila by ju vynikajúco (ak by jej bola schopná). Ale pravdepodobne by ju nebavila…
Veľa inšpiratívnych podnetov a naozaj spokojných (nielen ukojených) divákov realizačnému týmu praje
Csaba Farkas
Říjen 9th, 2008 at 18.16
Pani Jilkova vcera pusobila velmi neprofesionalne. Pokud jako moderatorka stoji uprostred trojuhelniku mela by byt nestranna. Hystericky kricet na zucastnene a temer je nepustit ke slovu protoze je jineho nazoru vypovida za vsechno. Nejsem ani pro ani proti domacim porodum a rozhodnuti nechavam pouze na rodicce. Ta by mela byt poucena o vyhodach i rizicich. Nebezpeci ciha vsude. Kdyz se rano matka posadi s ditetem do auta, stejne tak riskuje zivot jako ta, ktera rodi doma a presto nikdo nehulaka, ze jedina moznost jak nic neriskovat je jit pesky. Zena ktera porodi na ceste bez pomoci je na tom lepe nez ta ktera rodiv nemocnici a personal udela chybu. Ja sama davam ruce pryc od toho rozhodovat za nekoho jineho!!!! Moje dcera lestos rodila 3. dite v nemocnici a onemocnela horeckou omladnic ( nebezpecna nemoc ze spiny, ktera uz snad vyhynula). Kdyby rodila doma MOZNA by se ji to nestalo. Takze pani Jilkova priste se trochu ovladejte a ja vam budu vdecna za zajimavy porad. Blanka
Říjen 27th, 2008 at 15.56
K pořadu o zubařích jsem zaslal před jeho vysíláním popis svých zkušeností a požádal paní Jílkovou, aby zástupcům zubařů položila jednoduchou otázku: Jestli stomatologům nedostatek zubařů náhodou „nehraje do noty“, protože vědí, že se nemusejí obávat nějakého přehmatu a že mohou z pacientů i v případě fatálních pochybení lákat nekřesťanské peníze.Vědí totiž, že pacient si stěžovat nemůže a nebude, protože jiného zubaře stejně nesežene. Okamžitě jsem byl vyzván, abych se vysílání zúčastnil, avšak osobní problémy, které jsem štábu vysvětlil, mi to nedovolily. Přesto jsem věřil, že paní Jílková otázku položí a možná se i (jako to dělává jindy) odvolá na obdržený dopis s popisem mé příhody. V pořadu pak byla celá řada situací, které k položení výšezmíněného dotazu přímo vybízely, ale zůstaly nevyužity.Odháním vtíravou myšlenku, že to bylo proto, že jsem nemohl přispět ke zvýšení atraktivity pořadu, na čemž by mohla profitovat také moderátorka. Naopak, zato si v pořadu mohl dr.Pekárek za peníze poplatníků udělat zdarma reklamu na stomatologické zařízení, které vlastní a soukromě provozuje. Dříve jsem se naivně domníval, že pořad podobného typu má být jakýmsi „pomocníkem“ různě postihovaným občanům, ale po jeho skončení se domnívám, že jsem konečně pochopil, jaký je jeho pravý cíl: Vytvořit lukrativní džob pro moderátorku pořadu za koncesionářské poplatky. Protože pořad Máte slovo se hrubě nepovedl, je bez rozumné koncepce a nemá moderátora, který by se nenechal „převálcovat“ různými politiky a funkcionáři. Protože jsem pročetl celou diskusi, těší mě, že takovýto názor nemám pouze já.
Říjen 29th, 2008 at 14.53
O moderátorce pořadu Máte slovo paní Jílkové je zbytečné někam psát.
Jednoznačně ne do ČT. Té je to úplně jedno. Tento televizní moloch na ní trpí a upřednostňuje její postavu jako manekýnu a její osobní názory, místo toho, aby pořad přinesl pro nás obyčejné diváky nějaká vysvětlení či pomoc. Moje doporučení? Nedívejte se na tento pořad, přelaďte na jiný kanál, kde jsou k divákům laskaví a váží si ho.
Listopad 20th, 2008 at 15.34
Prosím zkuste se zeptat, jaký je rozdíl mezi bývalým členem KSČ, který
je dnes členem KSČM a bývalým členem KSČ, který je dnes členem ODS
nebo ČSSD.
Listopad 21st, 2008 at 0.31
To,co jsme dnes večer zhlédli na ČT s moderátorkou Jílkovou,tak to už opravdu nemá období!Takového burana Mejstříka klidně nechá mluvit,ale když chtěl europoslanec p.Ransdorf reagovat na jeho hloupé,tak jako vždy nesmysly,tak ho nenechala v klidu říct pořádně ani souvislou větu.Proč v tom pořadu nadržuje očividně takovému křupanovi a pořádný člověk tam slovo nemá???Mejstřík se usmívá,jako by všemu rozuměl,ale neuvědomuje si,že my také něco přece víme a známe.Co ví a zná on?
Blbě se smát a mluvit i s Bendou nesmysly! Toto je jejich celé umění!
Kdo se má na takovýto pořad dívat?Jeden může mluvit,ale druhý ne!Za takovéto pořady jsme povinní platit?Přestaňte už s těmi hnusnými pořady,protože lidé se za chvíli budou bouřit,aby ČT pracovala lépe.
Listopad 21st, 2008 at 10.41
To co bylo Dne 2O.11.2OO8 –Máte slovo je, Bulvár.Pani Jílková tam nepatří
ukázala to včera. Nezvládne rízení. Diváci nekoukejte na takvý –Bulvár–
ČT —ÚPADEK –
Listopad 21st, 2008 at 11.03
Co to včera bylo- Máte slovo- cirkus na čt 1 . To nemá konkurenci.
Diváci Vám to vrátí.
ČT-+ Bulvár je to stejné.
Listopad 21st, 2008 at 11.04
Co to včera bylo- Máte slovo- cirkus na čt 1 . To nemá konkurenci.
Diváci Vám to vrátí.
ČT-+ Bulvár je to stejné.
Listopad 21st, 2008 at 15.12
K pořadu Máte slovo z 20.11.2008
To, co včera předvedla M. Jílková to nebyla diskuze, to bylo řvaní ( v poměru 5 + Jílková ku 3 ) prim měla Jílková. Byla to štvanice takových hlupáku, jako je Mejstřík, Benda…na slušné lidí. Nikdy jsem nevolila KSČM, ale po včerejšku je volím. Můžete poděkovat Jílkové.
Listopad 21st, 2008 at 15.16
Vážená paní Jílková,
předem Vám chci říct, že nejsem přívržencem žádné politické strany. Důvod je jasný,politici se hádají , pomlouvají,ale když jednají o svých výhodách a platech,málem se líbají jako Brežněv s Husákem a táhnou za jeden provaz. Ale k věci. To co jste předvedla včera v televizní šou „Máte slovo“ byl hrůza a děs. Před časem jsem se rád díval na pořad „Kotel“, kde jste zatápěla politikům a už tehdy jsem si všimnul Vaší politické orientace ale budiž. Každý má svůj názor i když vy na obrazovce byste jej neměla ukazovat. Včerejší pořad mě připomínal politické školení pravicové strany , který jste vůbec nezvládla. A nebyl to jen ten včerejší. Jednu stranu jste nechala mluvit bez přerušení, druhým jste skákala hystericky do řeči. Ráda používáte rčení :tento člověk tu není, nebudem se o něm bavit:, když jste tak spravedlivá, proč nezvete své hosty tak, aby nikdo nebyl v přesile? Také nechápu , že hlavní slovo ve Vašem pořadu měli protekční politik p.Benda a p. Mejstřík, který se chce za každou cenu zviditelňovat,až je trapný.Těmto pánům jde jen o dobře placené posty.Myslím si, že pořad „Máte slovo“ naprosto nezvládáte a měl by se zrušit.Co tak zkusit „Kotel II“, byl daleko lepší.
S pozdravem K. Rozsíval, Olomouc 9
Listopad 21st, 2008 at 18.27
Příspěvek K. Rozsívala podepisuji,nesouhlasím pouze v jednom, a to když píše:“Vážená paní Jílková“, protože po zhlédnutí včerejšího pořadu si nevychované a hrubé tzv.moderátorky snad ani nikdo vážit nemůže.Prý diskusní pořad, ale ve skutečnosti trapný pokus o skoro až lynčovací soud vedený metodou ukřičení „obžalovaných“ osobami, kteří jim ani po kotníky nesahají.Připomínalo to část filmu JAN HUS,když Husa soudil koncil v Kostnici.Tam ale do toho císař Zikmund na rozdíl od pí.Jílkové nekafral. Jenom mě tak napadlo: kolik asi afér s rozkrádáním, korupcí mafiánstvím apod. mají členové tzv.demokratických stran a kolik členové KSČM? Nevzpomene si někdo? Začínám mít dojem, že pro někoho je demokratické jenom to s čím souhlasí nebo co se mu hodí do krámu popř. co si zaplatí( např.p.Benda,p. Mejstřík a další jim podobní) a co se mu nehodí a nepotřebuje je minimálně pravicově nebo levicově extremistické či dokonce komunistické.
Listopad 28th, 2008 at 13.19
Vážená paní Jílková,
nemohu nezareagovat na včerejší pořad o ROMECH.Myslím si,že všechno Vaše povídání je na nic.Zkuste si vyměnit byt v této oblasti na jeden měsíc/myslím že slušní lidé Vám ho přenechají/a potom vystupte veřejně co jste tam zažila.Takové to Vaše bla bla bla se určitě změní a změníte i Vy názor na nepřispůsobivé občany.Laskavě vezměte sebou všechny,kteří se těchto Romů zastávají hlavně Džamilu ať si jich užije.Vím o čem mluvím,v mém bydlišti bydleli 3romské rodiny.Od rána do noci kravál,bordel,zlodějna.Jak si lidé oddychli když je město vystěhovalo.Nevím sice kam ale lituji občany kteří je tak zvaně vyfasovali.S pozdravem Helena
Prosinec 6th, 2008 at 0.10
Vážená paní Jílková.
Jsem ráda, že se snažíte řešit palčivé otázky z našeho života. Někdy mi však veškerá snaha připadá jako házení perel! Přiznám se, že se nedívám pravidelně, neboť mne některé činy a skutky našich politiků přivádějí do varu. Nevím tedy, jestli jste již měla pořad na téma poplatky. Nemyslím jen ty ve zdravotnictví ale např. soudní, bankovní nebo poplatky spojené s autem. Stále slyším rady „obraťte se na soud,,. Pokud chcete dosáhnout práva a spravedlnosti, musíte zaplatit soudu bez ohledu na výsledek. Kopie jedné listiny ze soudího spisu stojí 15,-Kč a můžete mít doma tiskárnu a není vám nic platná. Kdyš spor vyhrajete, musíte zaplatit exekutorovi a nemáte jistotu, že své peníze dostanete. Přitom nemáte takové nástroje a možnosti jako má stát. Bankovnictví je další. Mám hypotéku na byt. Za tento účet platím České spořitelně 150,-Kč měsíčně i když u ní mám běžný účet za který též platím. Těch 150,-Kč platím za to, že jednou měsíčně proběhne splátka! Nyní navrhovaný poplatek za převod vozidla v ceně např.5.OOO,-Kč bude 10.000,-Kč? Je mnoho lidí, kteří auto potřebují do práce, k doktorovi ale nemají na nové. S dnešními náklady na povinné ručení a benzín si to prostě nemohou dovolit a jsou rádi, že mají alespoň něco, co ještě slušně jede. Pokud takový pořad bude, ráda se jej zúčastním.
S pozdravem a přáním mnoha úspěchú v osobním i profesním životě. Lydie Fafejtová
Podbabská 2/870
16000 Praha 6
Prosinec 12th, 2008 at 0.06
Stačilo jednou mrknout na Kotel a hned jsem věděla,že paní Jílková je k….,však na Nově věděli proč ji vyhnat.Dnes jsem si přepnula z reklamy na
na jiný program a zděsila jsem se.Vždyť si hraje pořád na tu slepici.Bože,bože…v ČT se snad zbláznili.
Prosinec 19th, 2008 at 0.14
Pokud se jedná o vybíraná témata, jsou rozhodně zajímavá a současná. K „výkonu“ moderátorky mám však určité připomínky.Sleduji většinu těchto pořadů a podle mého názoru se chyby v moderování opakují. Místo toho, aby byla „nad věcí“ a neutrální, tak se nechává „vtahovat“ do problému a velmi rychle divák zjistí např. její politické zaměření, vztahuje problém na sebe atd. Velmi často se opakuje, že když někdo z přítomných nemá stejný názor s moderátorkou, tak mu „skáče do řeči“, nenechá jej domluvit a dokonce takovému debatujícímu již nedává takový prostor k vyjádření jako těm, kteří mají stejný názor ( naposledy dne 18.12.2008).
Prosinec 26th, 2008 at 17.57
Teprve teď jsem četl Vaší přihlouplou reakci s názvem „Židé v médiích dominují? A koho to zajímá!“ Byla to Vaše reakce na mou poznámku o nadvládě Židů v médiích. „Vážený“: kdyby se skutečně masově lidé dozvěděli, že Židé ovládají jak média, ale i politiku, finance, kulturu (především divadlo), atd.. Pak by jste viděl tu reakci. Snad si nemyslíte, že by zůstali stát jenom z vytřešťenýma očima, co to má znamenat?! Jenže k takové situaci nikdy nedojde – protože je to utajováno! A PROČPAK, ŽE?! Vždyť jim židovská média chrlí 60 let židovské lži o „holocaustu“ – o tom že všichni skončili v plynu! A najednou by se dozvěděli – že ovládají téměř vše! Myslíte, že by se minimálně neptali?! S tohoto pohledu je Vaše věta ubohá!!! A co se týče Vašeho konstatování, že podobné poznámky mažete, aby se to lidé nedozvěděli – JEN SI MAŽTE, MĚ JE TO TAK LHOSTEJNÉ! Pro zájemce, seznamy Židů v politice a kultuře České republiky, jsou zveřejněny na: vzdelavaci-institut.com
Doporučuji rovněž stránky: spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com
Prosinec 26th, 2008 at 20.00
Váš komentář jsem nechal zobrazit i u samotného článku: Židé v médiích dominují? A koho to zajímá?. Další diskuzi na toto téma bych přesunul tam.
Leden 6th, 2009 at 0.35
Tak se mi zdá,že zde většinu příspěvků píše jeden a ten samý zakomplexovaný člověk(„muž“),který se pokáždé vydává za někoho jiného.Pane,jste trapný!Já mám pořad „Máte slovo“ velice ráda a obdivuji paní Jílkovou,jak to zvládá.Moc se mi líbil díl o vztazích mezi ženami a muži.To,co tam předvedl jeden z „pánů“ a jak se vyjadřoval o ženách,nemá obdoby!Zde se ukázalo,jak jsou někteří „muži“ ubozí…Ovšem paní Jílková spolu s paní Květou Fialovou atd…to zvládli na jedničku.Gratuluji:-)
Leden 12th, 2009 at 20.18
Vážení přátelé!
Kdyby náš zákonodárný sbor Parlament ČR si vzal příklad z našeho prezidenta tatíčka T.G.Masaryka, nejen jeho jméno na náměstích, ulicích, školách atd., bylo by ve státě ČR vyřešeno mnoho problémů jako na příklad dohadování poslanců ve sněmovně (za TGM byl lichý počet zákonodárců), domovský list (živnosti, obchody, reklamace, příslušné komory), menšiny občanů v ČSR (Maďaři, Sudeťáci atd.) cikánské knížky, migrace, Židovská otázka atd., potom by tedy nemusel být pořad „Máte slovo“. Ve školách se nemuseli učitelé dohadovat o platech poněvadž jeden učitel učil žáky několika tříd ať již dvoutřídky či pětitřídky, dnes musí několik učitelů učit jednoho žáka bereme-li v úvahu, že 2 měsíce velkých prázdnin mají učitelé placené a ještě k tomu zimní prázdniny, pololetní prázdniny, velikonoce neboli jarní prázdniny a nevím co ještě všechno.
Opisuji jen to, co dobrého nám dával TGM.
„old“
Leden 20th, 2009 at 5.58
zrovna sleduji reprýzu o neposlušných žácích a je to o ničem ,ten problém je širší. Proč se omezila dětem ze zákona možnost prázdninového výdělu ,kdyby si na ty své prúšvyhy musely vydělat vlastníma rukama -jinak by si vážily lidské práce a už by si uvědomyli že třeba po sprejování ,nebo ohýbání značek atd..to musí někdo uklidit a co to dá práce a pokud by ho chtěl tatínek z povynosti vyplatit tak bych mu dal za trest práci taky.Ale už preventivně by měly mít možnost děti si přivydělat jeho hodnotový vývoj by se ubíral jiným směrem. U rodičú přísně vyžadovat odpovědnost za chování svého dítěte (jeden z nástrojů by mělo být soudně nařízené společné ambulantní léčení rodičů a detí třeba 2x týdně u psichologa.Další věc je že dnes se děti nemají kde vyžít. Všechny plácky se bud zastavěly,nebo oplotily a normání neorganyzované dítě se tam nedostane a nabo se za vše musí tvrdě platit.A právě ti problémoví se neradi organyzují proto se pak flákají po ulicích se skejtem a čmářou po čem vidí. Ani skaut nepřebral úlohu vyplnění a výchovy volného času,jen málo dětí překousne to silné náboženské zatížení a akce /kromě let. táború/žádné.Dříve /ikdyž ve dnes v uměle sprofanovaném pionýru nebo ssm /jsme samy, rozuměj děti, organizovaly rúzné mini turnaje,čarodejnice,divadelní představení,táboráky a nespočet dalších akcí.Zanícení dětí pro věc aby jim to všechno klaplo s minimálním zásahem dosělých-to byla zodpovědnost a ti flákači ,když nechtěly být opomíjeni partou ,tak se rychle sami srovnaly.Dnes společnost žije moc individuálě a v honbě za penězy nikdo za darmo ani nehrábne,nikdo nikoho nezná,pokud to není obchodní partner.Těch povolení na všechno skuste se dnes ze čtvrti sejít a posedět v sobotu večer u opekání buřtú a poklábosit s lidmi z vašeho okolí.Přijely by vás z Bruselu zatknout že pálíte ohen.Plicajtum bylo jedno na zábavách jestly mládež pije,stačilo když mě uviděl soused kouřit a už bylo doma povím povím au au. Závěrem mám dvě dcery a nemusel jsem je nikdy uhodit a to je ta starší už v pubertě. Rána to je to poslední řešení rodiče který selhal,dítě se musí správně vést už od peřinky a ne ,až když snim začnoubýt problémy.Problémy detí´=ostuda a selhání rodičů.
Leden 20th, 2009 at 21.01
p.jilkova chci se zeptat kdy budete uvadt kotel
Leden 22nd, 2009 at 23.07
Paní Filipiová…na slovíčko…volně pokračování
Tímto volně navazuji na téma poplatků ve zdravotnictví a sluší se v prvé řadě poděkovat všem těm lidem, kteří si našli článek s názvem Pane Cikrte, na slovíčko a věnovali svoji chvilku času přečtení ….DĚKUJI tímto vám všem.
Ve výměně ministryně vidím jednu a to nespornou výhodu. Je to žena a těch je v politice opravdu NE mnoho. Toto vidím jako jednu z velkých chyb, protože kdo jiný , než žena přivádí na svět nový život a KDO jiný si tedy života váží více než žena – MATKA. Také si myslím, že mužům více, než politika sluší poctivá práce fyzická, k níž jsou svojí silou přizpůsobeni . A proto bych se přimlouvala za poměr mužů a žen alespoň jak je dáno biologicky přírodou tedy 50:50 což evidentně v politice neplatí.
Nyní bych se vrátila k poplatkům jako takovým.Já osobně se domnívám. že reforma pod taktovkou pana lékárníka mluvčího Cikrta a pana doktora Julínka nebyla reformou, ale pouze přidáním platů lékárníkům a doktorům z řad nemocných pacientů . Pominu-li to, že pan lékárník Cikrt se v TV dušoval, že udělali modulaci naprosto bezchybně a pro 150 000 nechráněných pacientů, což evidentně jejich modulaci nesplnilo, ptám se pro koho tedy tento poplatek byl zaveden ? KDO nese vinu za nesprávné nastavení , slovníkem pana Cikrta modulaci a chybné zavedení ?
Často slyším a čtu pravicové názory, že když má člověk na pivo nebo na krabičku cigaret, má i na poplatek. Shodou okolností jsem ale právě z úst pana doktora Julínka v TV vyslechla, že chodí do hospod a povídá si tam o zdravotnictví a pan lékárník Cikrt to samé tuším v pořadu pana Šípa říkal, že mívají s ostatními mluvčími besedy v restauracích ? Kdo tedy navštěvuje pohostinství nejsme my, obyčejní lidé soukromých sektorů s nízkým platem kolem deseti tisíc , ale státní zaměstnanci, kteří měli naposledy přidáno tento měsíc. Já, jako zaměstnanec soukromého sektoru neznám zvýšení platů a ani co to je plat třináctý. Proto možná dochází k nepochopení politiků s názory lidí , protože dochází k vzájemnému nepochopení žití obyčejných lidí a politiků. Každý, kdo pozorně četl předchozí shora uvedený článek zjistil, že v reformách se vyskytovaly i jiné řekněme nedokonalosti zavedení regulačních poplatků. záleží na každém, jestli má, nebo nemá zájem, přečíst si článek a zamyslet se….
Napadá mne, když si člověk přečte článek typu – Ministerstvo práce a sociálních (MPSV) věcí špatně hospodařilo s penězi určenými na realizaci projektů pro podporu zaměstnanosti, spolufinancovaných z Evropského sociálního fondu. Nejvyššího kontrolní úřad (NKÚ) odhalil nesrovnalosti v hospodaření resortu v celkové výši 646 miliónů korun. NKÚ to ve středu uvedl v kontrolní zprávě, napadá mne, jestli je správné šetřit právě na lidech zavedením zákonů jako třebas první tři dny nemocného O,- Kč , jakoby snad ani nežil, nebo zrušením pohřebného,či snížením ochranné lhůty v době nemoci ze 6ti týdnů na 7 dnů, když na straně druhé se plýtvá v řádech milionů ?!….
je věcí názoru každého člověka, ale mně připadá naprosto nesmylsné dávat drahé peníze na špatně namodulované příručky, které se stejně musí měnit se změnami na kterých koalice pracuje, za drahé automaty , pominu-li, že prioritou by nemělo být pobíhání s drobnýma po automatech, ale léčba nemocného , také mi připadá jako by jsme neplatili každý měsíc drahé zdravotní pojištění. Člověk, který pracuje v soukromé sféře opravdu nemá čas po pracovní době pobíhat po lékařích a mnohdy přechází i běžné angíny, aby měl alespoň nějaký ten plat z kterého by vyžil měsíc. a to už ani nemluvím o skutečnosti, že když vám někdo způsobí újmu na zdraví a ujede, uteče tak VY – oběť případného ataku neznající mnohdy útočníka jste nucena veškeré náklady platit což mi připadá naprosto nesmyslné a nespravedlivé ke všem slušným lidem v této společnosti.
toto je můj subjektivní názor, který nikomu nevnucuji…..pro ty, co mi dají za pravdu nechávám odkaz , kde si mohou přečíst můj článek předchozí….http://hledejsmysl.txt.cz/clanky/54207/komentulozen/
Leden 26th, 2009 at 18.10
Tak vážení a milí přátelé, až drasticky mě šokuje váš přístup k pořadu paní jílkové. Vládne tu demokracie a proto máte právo vyjádřit svůj názor. Bude mi 21 let, jsem student filosofie a hned s několika prvními články, které jsem si přečetl nemůžu souhlasit. Především bych rád podotknul, že pí Jílková nesnáší srovnání Kotle a Máte slovo. Poprvé se tu objevilo něco, co hájí práva nás lidí a dá skutečně šanci všem promluvit. Navíc v mnoha dílech tohoto pořadu vůbec nevystupují politici. Srovnání s bulvárem je naprosto neoprávněné a to především v bodě, že bulvár si domýšlí a zveličuje, zatímco paní Jílková klade fakta. Vždy pozve zodpovědné odborné orgány a vybere některé zástupce veřejnosti(nás samotných), kteří se k dané problematice chtějí vyjádřit. Ještě před pořadem se sejde s každým účinkujícím a prodiskutuje s ním určenou problematiku, aby získala náhled na věc z jeho pohledu. Někdo z vás také tvrdil, že o probírané problematice nic neví, což je pochopitelně hloupost, protože sbírá podklady velice pečlivě. Někdo také kritizoval její bezpáteřnost a že ná špatné názory. Víte ono je docela důležité si uvědomit, že jako moderátorka musí být spíše nestranná a nikdy jsem si nevšiml, a že jsem pravidelným divákem, že by se kdy sama za sebe nějak výrazněji projevila. Klade pouze otázky nás diváků a to na příslušné strany účinkujících(hlavně ministrů, společností, pracovníků ve státní správě, ale i třeba lidí, kterých se věc bezprostředně dotýká). Někdo z vás může říct, že mi ještě teče mlíko po bradě a o žýivotě nic nevím. Rád bych však podotknul, že mám střední zdravotnickou školu a tak vím, jaké to je utírat cizím lidem denně zadky a starat se o jejich zdraví a životy. Vím jaké to je denně vstávat kvůli práci ve 4:00 ráno. Nepocházím z nijak movité rodiny-naopak pobírám sociální stipendium a bydlím v ani ne čtyřtisícovém maloměstě uprostřed lesů, tak mám i osobní zkušenosti s romy a buď na vlastní kůži okouším, nebo stále slýchám o všelijakých problémech. Pokud máte někdo k tématům názor, skuste jej v televizi prezentovat. Paní Jílková vás jistě (pokud budete mít dostatečné důvody a podklady k vyjádření se k nějakému z připravovaných témat názor) jistě ráda do pořadu vezme. Sám za sebe musím říci, že paní Jílková dělá dobrpu věc a moc jí za to fandím. Navíc se díky tomuto pořadu neustále dozvídám nové a nové věci ať z oblasti práva, zdravotnictví, politiky nebo třeba sexuologie či psychologie.
Leden 30th, 2009 at 0.30
Paní Jílková se absolutně nehodí k moderování jakéhokoli pořadu. Její netaktnost a arogance je neskutečná, očividně se nechává unášet svojí „jedinečností“ a její projev je nepříjemný. To vše diváka odpuzuje, i když některá témata jsou zajímavá. Jakmile se objeví na obrazovce, přepínám na jiný program, protože si nechci zkazit náladu a celý večer. Prosím vedení ČT 1, udělejte s tím něco, nejlépe jí nepouštějte před kameru, nedělá vám dobrou reklamu.
Únor 2nd, 2009 at 15.42
Dobry den pi. Jilkova,
ve ctvrtek jsem koukal na vas porad MATE SLOVO a urcite by vas nuj osobni pripad velice zajimal. V minulosti televize NOVA uvedla v poradu na vlastni oci pripad Nicolase Olejnicka ktery byl zalozen na nepravdivich tvrzenich me byvale zeny.Jednalo se o kauzu unesene dite,
kontaktovat me muzete pomoci mailu nebo i telefonicky na cisle773175904.
S pozdravem,
Jerry Olejnicek
Únor 13th, 2009 at 12.39
Paní Jílková včera opět perlila. Její politická orientace je známá a proto mne ani nepřekvapilo, že si pozvala většinu hostů dle svého gusta. Důchodkyni, která svůj text měla naučený a zřejmě sponzorovaný známou farmaceutickou firmou , a dva ukřičené soukromé lékárníky, kteří stále skákali p. Ráthovi do řeči až byli trapní, požadující po státu odškodnění za ušlé zisky. Nepochopím, kde se v nich bere ta drzost něco takového jenom vyslovit. To by potom mohl chtít odškodnění po státu každý soukromý podnikatel, který zkrachuje.
Paní Jílková opět napomínala p. Rátha, který se zmínil jedním slovem o bývalém ministrovi Julínkovi, jejím známém rčením „ten tu není, nebudem se o něm bavit“,aby vzápětí vypustila z úst jméno p. Škromacha, který také nebyl přítomen.
Celý tento pořad byl opět hrůza a děs a vzhledem k tomu ,že to platí televizní poplatníci, by se měl zrušit a p. Jílková by měla dělat něco užitečnějšího. Pokud něco umí.
Únor 13th, 2009 at 15.01
K pořadu dne 13. 2. 2009.Plně souhlasím s předchozím příspěvkem p. Rozsívala. P. Jílková je podle mého názoru,naprosto neobjektivní, politicky jednostranně orientovaná a v pořadu nemají slovo občané, ale především ona. Vůči každému kdo prezentuje odlišný názor od jejího, používá svůj „ještěrčí“ jazyk, je nervní, neovládá se a takového diskutéra dále téměř nepouští ke slovu. Zřejmě si dostatečně neuvědomuje, že pořad je na veřejnoprávní televizi. Výběr hostů je podřízen jejím prioritám a v žádném případě není vyvážený. Oba lékárníci, naprosto neukáznění, téměř trvale souběžně mluvící a víceméně prezentovali bláboly.P. magistru, kdybych viděl za pultem v lékárně, tak se automaticky otáčím. Třetí mgr.tam vůbec neměl co dělat, ale aspoň vím,že si hledá práci jinde.Lékař z Kolína, ani ryba, ani rak, ale je alespoň sebekritický.Proč moderátorka přešla to, že automobilka v Kolíně,porušuje zákon o poplatcích také, ale vadí to pouze u krajů.K důchodkyni bez poznámek, neví co činí. Máma od čtyř dětí má moje sympatie. Ředitel se nedostal skoro ke slovu a D. Rath, z počátku nezvykle ukázněný, po poznání, že to moderátorka nezvládá, ukázal,že problematiku ovládá a je ostřílený diskutér.No a na závěr p.Jílková opět ustrojena spíše na ples než na debatu. Podívejte se na pořad znovu a zjistíte, že mám pravdu.Poplatky v souladu s Ústavou ZRUŠIT a zavést snad příplatek na stravu v nemocnicích.
A přece se točí!
Únor 13th, 2009 at 20.03
Krátce k pořadu Máte slovo dne 12.2.
Paní Jílková dokázala, že jako silně angažovaná pro jednu stranu, nemá
ve veřejnoprávní televizi v diskusním pořadu místo. Zastoupení hostů
bylo zcela účelové a jednostranné. Kdo vlastně měl slovo? Ti, kteří si
jak prokázali ve volbách poplatky nepřáli, nebo ti, kterým přináší zvý-
šení zisků- tedy lékárníci? Pro paní moderátorku je zřejmě tento fakt
zcela zanedbatelný nebo dokonce smyšlený. Jediná zástupkyně občanů-ma-
minka 4 dětí čelila útokům soukromých lékárníků. Tak si představuje paní
Jílková vyvážený pořad? Možná Kotel, to snad. Pokud se neovládá natolik
aby mohla objektivně řídit diskusi, aspoň podle dělky uděleného slova, mohla by se raději uplatnit jako mluvčí lékárníků, nebo rovnou ODS.
Zatímco svým spolusympatizantům uděluje slovo mnohem více, názorové od-
půrce nenechá doříci jednu myšlenku, či argument. Její výzva k příštímu
pořadu „máte slovo vážení diváci“ je velmi nepravdivá.
Únor 14th, 2009 at 8.09
Poslední představení soudružky Jílkové bylo jako vždy opět trapné její hosté e vyznačovali hysterií až zarážející.Sama Jílková byla připravena více než špatně a její vystoupení bylo trapným trapasem.Hysterická lékarnice a její demagogický spoluskákal do řeči byl ubohým obrázkem ochránců rádobyzákona.Statečný hlupák v podobě mladého lékárníka,kterému nešlo o nic jiného než o dodržování zákona a z tohoto důvodu odešel ze zaměstnání do socialní nejistoty byl jenom trapným reproduktorem čehosi podivného a zdatná důchodkyně,která nevědělA O ČEM SE VLASTNĚ MLUVÍ TAM JMÉNEM VĚTŠINY STÁLA ZA ods A ZA jULÍNKEM.Sama paní Jílková dávala ohromný prostor chudým lékárníkům před bohatým Rátem,ale to už není ani k smíchu.Soudružka Jílková a titul soudružka ji patří,protože má stejné manýry jako před čsem podobní novináři v dobách jedné strany by se měla omluvit a z obrazovky odejít.
Únor 14th, 2009 at 13.36
Už dlouho přemýšlím, kdo stojí za uvedením paní Jílkové na veřejnoprávní televizi ČT 1. Její „moderování pořadu“ je katastrofální.Měla by se jít učit k panu Moravcovi, jak se má moderovat.Její vystupování v pořadu Máte slovo je urážkou všech normálně myslících lidí. Je nadutá, nikoho nenechá domluvit v momentě, že se jí samé nelíbí to, co diskutující říká. Výběr účastníků pořadu musí dát paní Jílkové hodně práce, aby si pozvala jen ty, kteří budou hodní a nechají paní Jílkovou ukazovat, co ona „umí“. Vždyť jen ona všemu rozumí, všude byla, všechno zná a hlavně zná lidi od televize ČT 1,kteří ji tento pořad zařídili a na obrazovku ji pustili.Paní Jílková připomíná rozčepýřeného kohouta nebo slepici, zvlášť když se postaví proti diskutujícímu, kterému by ráda uštědřila svým zobáčkem kousnutí, aby si pamatoval, že jí není radno oponovat. Už je na čase, aby se někdo celým jejím pořadem zabýval a občas si přečetl komentáře k jejímu programu. Pak by si musela paní Jílková najít uplatnění někde jinde.
Únor 14th, 2009 at 15.07
Opravdu p. Jílková není objektivní, zástupci lékáren si skákali do řečí a ona je klidně nechala překřikovat se a nezasáhla, paní se 4 dětmi nenechala pořádně domluvit, pro takovou rodinu jsou poplatky neúnosné, zrovna tak pro důchodce, když musí třeba i denně k lékaři, žádných pouhých 30,- Kč, ale zaplatí tisíc ani nemrkne a z toho se téměr do limitu nic nepočítá, nejlepší je poplatky zrušit úplně, taky se nikdo nezabývá tím, že stát nemá na nic peníze, ale proč? protože si nechal miliardy rozkrást, soudy nikoho neodsoudí, protože nejsou důkazy, že by to někdo chtěl úmyslně provést, tak to musí zaplatit lidé. Prostě hnus.
Únor 14th, 2009 at 19.04
Chtěla bych svoji připomínku k poslednímu pořadu, který moderovala pí. Jílková svým známým způsobem, poslat vedení České televize jako veřejnoprávnímu médiu. Mám za to, že v ČT jako veřejnoprávní televizi by měly být pořady vyvážené jak kulturně tak politicky a moderátoří těchto pořadů by měli být zvlášť pečlivě vybíráni, jakákoli svévole se odrazí v reakcích znechucených posluchačů a diváků. Zejména i proto, že platí nemalé měsíční poplatky a pak je jim předkládáno něco tak nepřiměřeného jak je tomu v případě pořadu Máte slovo. Nevím jestli diskutéry vybírá pí. Jílková sama nebo za tím vším stojí někdo jiný. Vzhledem k nevyváženosti a jednoznačné stranické preferenci ODS jsem se na několik těchto pořadů nedívala. Sledovala jsem až poslední pořad věnovaný poplatkům ve zdravotnictví s nadějí, že došlo ke zlepšení. Má naděje se nenaplnila, bohužel. Znechucená a rozčílená z toho debatního zmatku, z nezvládnutých emocí diskutujících lékárníků a důchodkyně údajně zastupující seniory, která své rozhořčení nad poplatky a nenávist k přítomnému Dr. Rathovi deklarovala bez servítků, jsem se odhodlala ke zveřejnění svého názoru. Něco tak stupidního a neuvěřitelně tendenčního jsem už dost dlouho ve veřejnoprávní televizi neviděla. Paní Jílková by měla být zaměstnána ODS v zájmu sympatizujících lékárníků a nezatěžovat svou mzdou rozpočet veřejnoprávní televize, na jejíž provoz příspíváme nemalými poplatky. Pane řediteli, už toho snad bylo dost.
Únor 14th, 2009 at 19.05
Mate slovo – 12.2.
Únor 14th, 2009 at 19.28
K pořadu z 12.2.
Moderátorka si zřejmě neuvědomuje, že v pořadu nevystupovala jako
mluvčí soukromých lékárníků ani mluvčí ODS, ale jako moderátorka
diskusního pořadu ve veřejnoprávní televizi. Jak byl pořad vyvážený?
Jeden diskutující-Dr.Rath vystupoval jako jedna strana diskutují-
cích, proti němu celá smečka zuřivých oponentů a jediná zástupky-
ně těch, kterých se to vlastně týká a těch statisíců, kteří se vy-
slovili ve volbách-maminka 4 dětí- sotva dostala slovo a byla málem
nařčena z nepravdy. Názory většiny občanů, kteří se k poplatkům a
zvláště nejčastěji k poplatkům v lékárnách vyslovují, tyto názory
nejsou zřejmě pro p. Jílkovou natolik důležité, aby je vůbec vzala
do úvahy při řízení diskuse.Na ČT 1 naprosto neomluvitelné.
Únor 15th, 2009 at 21.37
Čtvrteční pořad o poplatcích, bylo něco co se jen tak nevidí. Přesně podle pořekadla“ potrefená husa nejvíc kejhá“ zastoupená p.lékárnicí a jejími kolegi. Rád bych věděl, kdo vybírá do pořadu diskutující. Neschopnost pozvat vyvážený počet diskutujících napovídá o záměru p.Jílkové zavděčit se modrým ptákům. Štěkající lékárnice připadala jako hladovějící hyena. Jistě by většina občanů pochopila, některé poplatky,které by byly použity pro těžce nemocné a prevenci zjištění nádorových onemocnění, ale ne nemorální platby lékárníkům k jejich větším ziskům. Lékárny rostou jako houby po dešti, jen v mém okolí byly 2 lékárny a nyní jich je 6. Není známo, že by nějaká zkrachovala. Tento ubohý pořad vedený p. Jílkovou by měl skončit. Měla by se jít učit k p. Moravcovi. Děkuji p.MuDr.Rathovi, za jeho slušné vystoupení. Tento pořad se nehodí do veřejnoprávní televize.
Únor 15th, 2009 at 22.27
K pořadu p.Jílkové ze dne 12.2.2009
Přečetl jsem si všechny příspěvky na téma poplatků, nebudu psát vše, co si o tom myslím, protože to již napsali přede mnou např. alpada, Petr Křížková, Eva a jiní, krom dvou, co jsou podplacení p.Jílkovou, nebo Julínkem a to Petr.k a omnia, což jsou tvrdé jádro ods, včetně důchodkyně v pořadu. Jediný oponent byl p.Ráth a paní matka 4 dětí, kterým p.Jílková nedala dostatek prostou. Proč je vždy usekla a nedala domluvit myšlenku? A to má být podle ní vyvážená diskuse, ale jenom do té míry, co se hodí jí a ODS. To nějak vždy zapomene říct, a mnoho důležitých věcí ji utíká a to je mladá a „vzdělaná redaktorka“. P.Jílková neustále se ohání dodržováním zákona o poplatcích, že to musí platit pacient a ne krajský úřad, ovšem že poplatky za pacienty automobilové firmy platí firma, tak to je v pořádku, to ji nějak „naschvál“ uteklo. Jestli to platí krajský úřad, nebo firma je to stejný přestupek. Jak budou zdravotní pojišťovny pokuty vymáhat po firmě, když to je to samé jako platby krajského úřadu?
Před volbami do poslanecké sněmovny mi poslanec Julínek psal 3x, že poplatky se zavádět nebudou, že je mám volit a jak se stal ministrem, tak prvé co se zajímal, bylo zavedení poplatků. Když jsem mu psal mejla, aby mi sdělil, kdy vlastně mi lhal, jako poslanec, nebo jako ministr, tak Bac.Schneider sdělil, že na vulgární dopis se neodpovídá, prosil jsem jej, aby mi napsal tu vulgaritu, kterou jsem urazil p.ministra a já se mu veřejně omluvím, no a dodnes mi nenapsal nic. Když jsem napsal po nějaké době mejla, tak jsem napsal Pán ministr a nějak jsem zapoměl napsat jméno, nebylo mi odpovězeno, že jsem nenapsal, kterému ministrovi na zdravotnictví to patří, jako by jich tam bylo 5. Žádal jsem o nápravu jeho mluvčího, je to již 1,5 roku a dodnes neodpověděl, celé ministerstvo zajímají jenom poplatky, ale pacient je až někde na konci řady. Psal jsem i stížnost na konkrétné zdravotnické zařízení a dodnes se nic neděje. Všichni tam táhnou za jeden provaz = poplatky a peníze do kapes lékařů a lékarníků.
Všichni ODSáci mluví o chaosu v poplatcích, ale to si udělali sami a ať to nesvaluji na opozici. JEDINÉ ŘEŠENÍ ZRUŠIT POPLATKY. Jako důchodce plně souhlasím s poplatkem za jídlo 50,-Kč, protože jíst musím i doma, to by byl solidární poplatek.
ČT by měla vrátit část poplatku za tv za neschopnost p.Jílkové a najít ji vhodnou práci, kde nebude vidět, třeba uklízečku, tam nebude potřebovat ani dlouhé večerní šaty a tv by dost ušetřila, kdyby tento pořad zrušila.
Únor 15th, 2009 at 22.33
Ještě dodatek, zapoměl jsem napsat, že jsem celý život nebyl v žádné politické straně, krom ROH, a ODS jsem nikdy nevolil a ani nebudu.
Únor 20th, 2009 at 23.47
Přírodní úkaz zvaný paní Jílková je typickým příkladem moderní české vaginální pracholovky. Pravda, objektivita … kdepak … emoce, sledovanost, prachy. Nevidím důvod, proč by takovéto svinstvo mělo být provozováno veřejnoprávní televizí. Vhodnější by byl nějaký komerční pornokanál, ne?
Březen 2nd, 2009 at 12.03
Jelikož nesleduji pozdní pořad“Máte slovo“,ale chtěla bych jen podat důkazy v případě,když se bude opět jednat o příplatky ve zdravotnictví. Jelikož má být poradcem nové paní ministryni bývalý ministr Julínek,ráda bych informovala paní ministryni,proč je menší návštěvnost u lékařů. Není to tím, že by jsme nepotřebovali pomoc,ale je to tím, že během měsíce vám v kapse nezůstane mnoho openěz a tím pádem si nemůžete dovolit navštívit lékaře. Zde se nejedná ani o těch 30,-Kč u lákaře,ale ty další poplatky.Uvedu příklad.Mám problém s kolenem,jdu k obvodnímu lékaři a tam zaplatím 30,-Kč,ten mě odešle k ortopedovi a tam opět 30,-Kč,ten mně napíše recept jeden,ale se dvěma léčivy na to jedno koleno,mast a prášky proti zánětu.V lékarně za tento jeden recept zaplatím 60,-Kč (a to je lumpárna) k tomu doplatek za mast je 47,60Kč a prášky 35,-Kč.Dohromady to dělá 202,-Kč a nedej Bůh,abych onemocněla ještě s něčím jiným,což zn.,že k lékaři nemůžu jít,když nebudu mít v peněžence 200,-Kč. Jak můžou lékárnici ještě protestovat, když jen za vydání léků pobírají navíc kromě doplatků,ještě nějakých 60,-Kč a tam je ten zakopaný pes a kdyby alespoň veškeré tyto poplatky šly do společné kasy ve zdravotnictví.Pan Julínek chtěl udělat radot,že mají možnost navíc přijít takto k penězům a to mám za nemravní.Stát by měl mít dostatek peněz pro lékaře,neboť nám navracejí zdraví a ne takovým pokoutným způsobem vylepšovat rodinný rozpočet. Ještě jeden příklad uvedu.Mast Flucinar nedostanete v lékarně koupit,musíte jít k lékaři a opět obvodní lékař,pak kožní lékař,kdy bez doporučení se k němu nedostanete a to je hned 60,-Kč a v lékarně zaplatíte dalších 30,-Kč a ještě doplatek 5,-Kč,dohromady to dělá 95,-Kč a samotná mast stojí 48,-Kč a co na to všichni říkáte.Prostě binec a vše proti pracujicímu lidu a důchodcům, kteří berou důchod za ponížení lidské důstojnosti.Budu ráda,když tyto argumenty paní Jílková někdy použije ve svém pořadu,jak dosti vážný argument. Zdraví důchodkyně.
Březen 13th, 2009 at 13.06
Paní Jílková se opět předvedla při výběru jednoho hosta v pořadu „Máte slovo“. Nevím, jestli to má nařízené od vedení ČT, nebo si ho vybrala sama. Na mě působil John Bok jako hulvát nejhrubšího zrna, který skákal každému do řeči a paní Jílková se bála ho okřiknout tak, jako to dělá ráda u některých hostů, kteří se neslučují s její politickou orientací.John Bok by se měl naučit slušnému chování a jít dělat něco užitečnějšího, pokud něco vůbec umí. Ten jeho spolek “ Šalamoun“ asi dovede obhajovat jen sexuální devianty a pod., vůbec je nezajímají práva chlapce, kterého zavraždil sexuální sadista , nebo postiženou dívku, kterou málem přivedl k sebevraždě „člověk“, který za svůj čin dostal jen pokutu. Proto souhlasím , že takoví „lidé“ , kteří ubližují malým dětem by měli být odděleni od slušné společnosti , protože nevěřím v jejich nápravu.
Březen 14th, 2009 at 11.37
Kotelnice Jílková nezklamala a jednala stejně jako v kotli – skáče lidem do řeči,nenechá je domluvit – měla by si vyzkoušet žít mezi kikány aspoň na 1 rok.
Březen 27th, 2009 at 12.22
Včera 26.3.2009 jsem sledoval pořad “ Máte slovo“ o digitalizaci tele-
vizního vysílání. Připadal jsem si velmi prapodivně. Celý pořad se mo-
tal pouze kolem příjmu televizního signálu v Praze. My, kteří bydlíme dále od Prahy podle všeho nemáme na nic nárok, jedině snad povnnost pla-
tit poplatky. Je to pouze můj subjektivní názor, nebo mají tento pocit
i další občané žijící dále od středobodu světa( Prahy-ČR)? rád bych znal odpověď.
Duben 29th, 2009 at 17.41
No jó já nekdy taky vážne nemám slov… :)
Duben 29th, 2009 at 17.42
No jó, já taky nekdy vážne nemám slov… :)
Říjen 8th, 2009 at 13.03
Měl bych jen dotaz proč se všude v ČT zve Kalousek za TOP 09. Proč se například nezvou zástupci menších stran, například věci veřejné. TOP 09 ještě není řádně ustavena a jako poslance má pouze přeběhlíky z KDU, ODS a SZ. Jak někdo může vystupovat za stranu, za kterou nebyl ani zvolen. Podle mne jde o záměrnost a necěřím, že jde jen o tzv. průzkumy. Průzkumy nemohou být rozhodujícím činitelem.
Říjen 12th, 2009 at 12.26
Pane Jílková jste zaujatá moderátorka Vy nefandíte obyčejným lidem a levicovým politikům fandíte zbohatlíkům a pravičákům lidem Vám moc blízkým a za to mám platit poplatky za ty Vaše žvásty.
Říjen 18th, 2009 at 13.51
Vážená paní Jílková chtěl bych se zeptat jestli chystáte v pořadu máte slovo téma k Lisabonské smlouvě rád bych se tohoto pořadu zúčastnil.Děkuji
Březen 4th, 2010 at 22.29
Činnost dopravní i městské policie na úseku dopravy je naprosto vlažná. V ulici, kde je dovolen vjezd jen do 2 tun, kamiony a těžké cisterny i s vleky a jezdí se tam často rychleji než 60 km/hod,přesto dopravní značka povoluje rychlost jen do 30 km/hod. poto, že je to ulice úzká. Pokud se objeví někdy v ulici policie je to vyjímečné a vždy v době minimálního provozu.
Březen 4th, 2010 at 22.32
Činnost dopravní i městské policie na úseku dopravy je naprosto vlažná. V ulici, kde je dovolen vjezd jen do 2 tun, jezdí kamiony a těžké cisterny i s vleky a jezdí se tam často rychleji než 60 km/hod,přesto že dopravní značka povoluje rychlost jen do 30 km/hod. protože je to ulice úzká. Pokud se objeví někdy v této ulici policie je to vyjímečné a vždy v době minimálního provozu.
Březen 4th, 2010 at 22.34
Činnost dopravní i městské policie na úseku dopravy je naprosto vlažná. V ulici, kde je dovolen vjezd jen do 2 tun, jezdí kamiony a těžké cisterny i s vleky a jezdí se tam často rychleji než 60 km/hod.přestože dopravní značka povoluje rychlost jen do 30 km/hod. protože je to ulice úzká. Pokud se objeví někdy v této ulici policie je to vyjímečné a vždy v době minimálního provozu.
Červen 6th, 2010 at 9.01
Dobrý den pani Jílková obyvatele male vesnice ředhošt jsou v ohrožení romové tu bezduvodne napadá lidi od deti po duchodce vyhrožuji smrti policie to samozrejme prošetřuje ale bojíme se že to bude odloženo minulí tyden nás napadli asi40romu 6 mistnich obcanu a strasne nas zmlátili zazivam,e tu rasizmus naruby potrebuje me to aspon trochu zmedializovat at uz se konecne zacne neco dít