Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti

Sociální síť Facebook.com v těchto dnech změnil svou tvář. Mění se nejenom standardní šířka (u mě) z původních 800 pixelů na nějakých bratru 960 pixelů. Kompletně jsou také přeskládány jednotlivé části stránky. Posuďte sami.

Původní úvodní stránka (po přihlášení na Facebook.com)

Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti

Nová úvodní stránka (po přihlášení na Facebook.com)

Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti

Původní stránka Profil

Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti

Nová stránka Profil

Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti

Člověk si bude muset zvyknout na jiné uspořádání. Po nějaké dobře zde třeba sdělím své pocity – jestli současný facelift byl pro mě krokem k větší přehlednosti a ergonomii… nebo se v novém Facebooku ztrácím. A co na nový Facebook říkáte vy? Vítáte? Jste zvyklí na původní verzi?

Autor

Petr Čaník

Petr je jednatelem a marketingovým ředitelem ve společnosti Plus Design & Marketing. Vyučuje také podnikatelskou etiku na VŠE v Praze. Navzdory svému oboru je alergický na jakékoliv moralizování. Spíše než dávání univerzálních odpovědí si cení diskuze nad otevřenými otázkami. Více informací...

26 komentářů: „Nový Facebook: Faceliftem k větší přehlednosti“

  1. Starší design mi přišel více přehlednější, ale byl takový suchý a nevýrazný, ona úzkost mě dost tížila. Nový vzhled je takový free, cool a in, hlavně širší, ale pomalu si na něj zvykám.

  2. Mně se taky víc líbí „nový FB“. Štve mně ale, že je web dělaný hodně AJAXově a často se stránka načítá dlouho (obzváště v Google Chromu)… ale to je trošku mimo téma ;-)

  3. nevíte jak bude ten novej Facebook aktivován? někdo ho už má, ale já mám furt ten starej…

  4. no mě taky už… tak sem zvědavej jakej je no… pr lidí na něj už nadávalo…

Komentáře nejsou povoleny.